Gå til innhold

Materialister!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får inntrykk av at de som tror de kan kjøpe mest til barna (dyreste lekene, klærene osv) er de beste foreldrene??? Herregud så feil en kan ta.

Her inne er du dårlig mor/far hvis:

Du kjøper First Price o.l, noe annen utedress enn Reima, kjører gammal bil, "billige" julegaver under 1000 kr, røyker, og sikkert mye mer jeg ikke kommer på i farten.

Rart ikke barnevernet har banket på døren min, her virker ikke ringeklokken en gang... uffda dårllig mor!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det ei mus som er ute og fiser... Ja, so what? Intelligente mennensker har da alltid visst dette. Idiotene driter vi i, vettu.

Skrevet

Jeg synes virkelig at det ene punktet ditt skilte seg litt ut fra resten av innlegget. Mener du at man er materialist dersom man ser på røyking som en uting?

Skrevet

Er det virkelig mulig å bite på kroken hver eneste gang? Folk skriver sånt for å provosere og det er da vitterlig ingenting å bry seg om.

Skrevet

Ikke bry deg om sånne klyser. De har så lav selvinnsikt og selvtilllit at de må demonstrere for all verden hvor mye mennene deres tjener, for ellers har de ingenting å vise fram. Inni hodene deres er det nemlig ganske tomt.

Skrevet

Mange av disse innleggene er kun ment for å provosere:)

Men de som virkelig mener det når de skriver slike ting, forteller mye om seg selv. Om dårlig selvtillit og behov for å være del av en flokk. Vanskelig for dem å stå for egne meninger og handlinger. Derfor roper de høyest, for det føles tryggest.

Og vi andre ler av dem og lever livene akkurat som før:)

Skrevet

Jeg sitter her og reflekterer over innleggene som skrives på forumet. Ikke sånn direkte for å provosere, men for å statuere at selv om man ikke gir de dyreste tingene til sine barn kan man fortsatt være en god forelder.

Kanskje røykingen var et dårlig eksempel, men her blir man jo kritisert for alt man gjør.

HI

Skrevet

Eureka!!! HI har finni opp kruttet!!! Ha-ha-ha!!!

Skrevet

Hvis du ikke investerer i den dyreste og mest kompakte barnevogna, som ingen orker å hjelpe deg med å løfte inn på bussen, burde du bli oppsøkt av barnevernet for sikkerhets skyld.

Skrevet

I motsetning til deg, med andre ord. Ja ja.

Skrevet

HI, for det første er det en person som sitter å skriver alle de "nedsettende" dårlige innleggene, med hensikt å provosere. Begynner egentlig å se meg litt lei av alle de useriøse innleggene her inne, hvis man vil provosere kan man ikke da legge ut innleggene på krangle? ;) Han/Hun sitter ligger sikkert våken om natten og pønsker ut hva h*n skal legge ut av plaagsomme innlegg på anonymforum idag. Kanskje vi rett og slett skal boikotte alt som er av slike innlegg her inne? Jeg er så lei..

Skrevet

Enig med anonym 10:51, tror det er den eller de samme som synes det er underholdende å lage stygge innlegg og å svare stygt.

Skrevet

Hvorfor henge ut Kranglesiden spesielt? De aller dummeste, kverulantiske og mest selvopptatte innleggene finnes etter min mening på Skravlesiden.

Skrevet

Ho-ho, er det ikke mye smisking på Skravle da? Har inntrykk av at mange av dem sitter og sleiker hverandre oppetter ryggen, fulle av jatting som ingen egentlig bryr seg med å høre på. Ute etter selvros og bekreftelse. Her på anonym er tonen av og til røffere og det er mye bedre. Dette er da ikke ment å være et jatteforum? Litt må man tåle.

Skrevet

Ja, vi trenger ikke smiske her inne eller slike hverandre oppover ryggen eller noe, det er jeg enig i :P

Men synes i det minste useriøse innlegg ikke hører hjemme her inne.. Herregud. Det er så mye spam og dritt på forumet her. De færreste tør vel legge ut sånne såkalte useriøse innlegg for å provosere på krangle for der må man legge det ut med sitt eget nick signert..

Skrevet

Røyking er da ganske dyrt, er det ikke? Da bør vel det telle positivt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...