trine->mai07 og juni09 Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 snipsekken våres! I morgen tidlig reiser sambo og jeg til Roma, med en mellomlanding i Riga GUUUUUD som jeg gleder meg, men gruer meg litt til å være borte fra mini så lenge! Men jeg vet at han har to par besteforeldre som tar veldig godt vare på han Vil bare ønske dere en riktig god dag, og helg som kommer! P.S. Hva lønner det seg å handle i Roma?
Alvefjeset Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 I Roma skal det være romantisk! Du skal kose deg og nyte alenetiden med kjæresten din! Har vært i Roma, og shoppet ikke mye egentlig... Riktig så god tur!
Mamman til AM&JS Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Å gud...det hørtes veldig deilig ut!
trine->mai07 og juni09 Skrevet 5. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2008 Det har jeg nok tenkt til å gjøre også Skal ta det med ro og kose oss! Se på det vi har lyst til å se på, ikke stresse rundt som turister vanligvis gjør.. Skal kose oss, ikke stresse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå