Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Jeg er så utrolig lei av å se trynet til Ane Dahl Torp og Pia Tjelta i hver eneste norske film. Er det bare meg som syntes de er ufattelig oppskrytte skuespillere
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Det er nok bare du, ja. Misunnelig kanskje, fordi du ble avvist på audition som statist?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Må si meg litt ening med HI, de er ganske eksponerte ja..
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 Jeg kan ikke bli mer enig med deg..å pia tjelta er jo en elendig skuespiller, hun er jo lik i alle filmer.. Tror de om lager film har litt problemer med å fornye seg, for jeg vet at det finnes mange andre og bedre skuespillere i norge, i tillegg tror jeg de er litt opphengt i at de skal ha utdanning fra teaterhgs..tror faktisk det finnes bedre skuespillere som ikke har utdanning derfra.. Jeg orker faktisk ikke se filmer med pia tjelta og ane dahl torp lenger, den siste filmen de spiller i sammen (Lønsj) fikk begeret til å renne over for min del...
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #5 Skrevet 5. november 2008 Hahaha, når jeg leste overskriften din før jeg åpnet innlegget, tenkte jeg med en gang på Pia Tjelta og Ane Dahl Torp!!! Hehehe
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #6 Skrevet 5. november 2008 Ja, godt spørsmål.. Hva er det med de to egentlig.. ? Drit lei jeg også, og unngår (prøver) deres filmer... Ergo - ser mest utenlandske filmer.-)
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #7 Skrevet 5. november 2008 Torp og Tjelta er i det minste ti ganger bedre enn de fleste man ser i amerikanske såpeserier, som TV3 viser døgnet rundt. Ikke at det skal så mye til, men likevel. Ellers er som kjent Norge et lite land, og skuespilleryrket er såpass utrygt at det ikke er så mange å velge mellom for en filmprodusent.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #8 Skrevet 5. november 2008 Ikke så mange å velge mellom? Du mener altså at det bare finnes to kvinnelige skuespillere i Norge? Tror jeg dør av latter.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #9 Skrevet 5. november 2008 hehe..kan noen ganger virke litt sånn da. Jeg har tenkt det samme om Aksel Hennie og Kristoffer Joner. For ikke å snakke om Bjørn Sundkvist. (ingen norsk spenningsfilm uten han)
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #10 Skrevet 5. november 2008 Jeg er så enig. Pia Tjelta er ikke mye flink! Er heller ikke så begeistret for Ane Dahl Torp, men hun har i det minste et lite snev av talent. Det er det samme med mannlige. Bare Nicholai Cleve Broch og Aksel Hennie å se på mils avstand.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #11 Skrevet 5. november 2008 Enig med Hi. Ane synes jeg kan være flink, men Pia Tjelta har bare et utrykk og er en elendig skuespiller.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #12 Skrevet 5. november 2008 Du må gjerne dø av latter for min del. Helt OK, hvis det er prisen for å innse at Norge er et lite land, og at vi har en ganske liten stall av skuespillere å ta av. Det som sies her om Pia Tjelta spesielt, tyder på at de som uttaler seg, knapt ser noe annet enn billig amerikansk møl, og heller ikke har forstand på noe annet.
Lillemus&mamma'n Skrevet 5. november 2008 #13 Skrevet 5. november 2008 Ja, det er utrolig kjedelig med de samme skuespillerne om og om igjen! Jeg liker absolutt ikke Ane Dahl Torp som skuespiller, synes hun er altfor "nusselig" og passer veldig dårlig til de "tøffe" rollene hun til tider spiller. Ble nesten deprimert da hun spilte Nina i Gymnaslærer Pedersen.... ER ikke nevneverdig imponert over Pia Tjelta som skuespiller, heller, for den saks skyld. Og nei, det er ikke fordi jeg ser så mye amerikanske såpeserier, for de liker jeg faktisk enda dårligere enn norske filmer. Er også møkk lei av at det er de samme mannlige skuespillerne som går igjen i alle filmer og serier. Sånn har det alltid vært her i landet, da- vi er for små... På 80-tallet var det Kjersti Holmen, Sverre Anker Ousdal og Helge Jordal i absolutt alle filmer.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #14 Skrevet 5. november 2008 Jeg synes begge de to er fanastiske. Og deilige! Jeg tenner totalt på begge to, må bare legge meg ned og nyte stunden når de er på skjermen. Tar opp alt på video og stopper filmen der det passer seg. Hmmm. Jeg blir klissvåt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå