røre-røre og lille umulius Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Tok det lang tid før smertene ga seg etter behandling og hva trente dere? Skjønner hva bekkenlåsning er for noe,men det står så lite om god trening for å komme fortere tilbake til en smertefri hverdag.
Sjokoladekaka Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Eg gjekk til kiropraktor, men eg var usikker på om eg hadde -løsning eller -låsning;) Men det var -låsning, og eg blei neste bra etter ei behandling. Hadde vel 3-4 behandlingar, og då kjente eg ikkje meir til det resten av svangerskapet. Trur eg var i 6.-7. mnd då eg fekk behandling. Trente ikkje noko spesielt. Gjekk litt turar og tok vanleg husarbeide. Bekkenlåsning er jo ikkje det samme som bekkenløsning. Det er eigentleg mykje det same som kink i nakken.
3b@rn Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Hei! Ja, jeg hadde bekkenlåsning i forbindelse med mitt siste svangerskap. Utrolig smertefullt. Legen sa det var bekkenløsning og satte meg i gang på trening og fysioterapi, noe som ikke hjalp i det hele tatt. Det var først da jeg tok turen til min faste kiropraktor at jeg ble bra. Og da mener jeg helt bra! Mitt råd er derfor å oppsøke en kiropraktor for å prøve om det kanskje er en bedre løsning også for deg. Lykke til og god bedring!
røre-røre og lille umulius Skrevet 5. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2008 Jeg fikk bekkenlåsning 1 år etter siste svangerskap og av forskjellige grunner så kom jeg meg ikke til kiropraktor før det hadde gått 6 mnd fra de første smertene kom. Derfor har jeg overbelastet noen muskler og noen er ikke blitt brukt på lenge. Har vært hos kiropraktor 6 ganger og han har løsnet på det som løsnes kan i kroppen,men trene må jeg gjøre selv:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå