heisand? Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 har de god sugekraft? har nettopp støvsug hele leiligheten min med den store poseløse støvsuger, men, det er masse igjen på gulvet. hvilken er best av de håndholdte med langt skaff?
heisand? Skrevet 5. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 5. november 2008 sånn man kan velge i forskjellige farger
Minnie Mom Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Vi ønsker oss en ergorapido til jul. Vet ikke hvor bra den suger, men vi skal bruke den i tillegg til vanlig støvsuger. Jeg flyr over teppe, sofa og gulvet med den lille håndholdte nå og den er i ferd med å dø fra oss, så da ønsker vi oss ergorapido. Kan dessverre ikke hjelpe deg om den suger noe bra.
heisand? Skrevet 5. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2008 hva er prisen? ser den er ord og gulvstøvsuger
LillyLilly Skrevet 5. november 2008 #6 Skrevet 5. november 2008 Jeg har en ergorapid! Den er meget god! Tror jeg betalte 1400 eller 1500 for den! Vi har liten gulvflate og da fungerer den veldi bra, vet ikke om jeg ville bare hatt den om vi hadde harr større gulv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå