Gå til innhold

Er det frekt av meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ønsket meg lammeskinnpose siden jeg ble gravid... Svigermor sa hun skulle kjøpe, men kom tilbake med en emmaljunga vinterpose (noe grått oppi). De hadde sagt til henne på butikken at lammeullet loet sånn? Var på butikken igår og de hadde fått inn noen nydelige lammeskinnsposer fra Kaiser, korthåret.. skjønner ikke at de kan loe?

Svigermor sa jeg kunne bytte posen da når jeg fikk den, men sambo vil helst ikke at jeg gjør det for kan virke utakknemlig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener det var frekt av svigermoren din. Ønsker du deg lammeskinnspose så ønsker du deg lammeskinnspose.

Det må hun da både sambo og svigermor forstå. (og hun sa jo at du kunne bytte)

Skrevet

vet du, jeg tror at din svigermor kommer til å forstå det.

Emmaljunga posen er sikkert god den også, men jeg har brukt lammeskinn og er overbevist om at det er best.

Du er absolutt ikke utakknemlig om du bytter den inn..

Du kommer sikkert uansett til å kjøpe lammeskinnpose..?

Ta den du blir mest fornøyd med!!:)

Skrevet

Jeg tror også at hun kommer til å forstå det og synes ikke at du er frekk og utakknemlig.

Hvis du ikke bytter den så kommer du til å irritere deg over det hver gang du skal bruke posen :-) Hadde det vært meg så hadde det sikkert endt opp med at jeg hadde kjøpt lammeskinnsposen selv og da sittet der med to... :-)

Jeg har også brukt lammeskinnspose og det er virkelig å anbefale!

Skrevet

Det loer da ikke.. da må det være superbillig merke ihvertfall:P

Har kjøpt en pose som er 50/50, øvredelen er dun og liggedelen er lammeull.. Deilig og varm:)

Jeg arvet et bilsete til babyen som jeg ikke likte, det har jeg pent byttet ut.. var litt redd for å si noe til dem:P hehe.. men tenker først og fremst på babyen min..

Lammeskinn holder bedre på varmen og er varm "hele tiden", dun som kanskje den emmaljuna posen er kald til å begynne med og krever litt for å bli varm.. og hvis den blir veldig kald blir de stive.. fleece "lufter" ikke godt nok, så det kan bli klamt.. det er ikke greit:)

Skrevet

Synes godt du kan bytte den jeg! Var jo den du ønsket deg jo. Hun forstår det sikkert :)

Skrevet

Kommer nok til å bytte den ja. Ringte og hørte med butikken og de sa at de anbefalte jo mye heller lammeskinn til et nyfødt barn på denne årstiden... Grunnen er jo tydelig her da, posen hun kjøpte kosta 550,- sa hun dama jeg snakka med...mens en lammeskinn koster jo 1800,-

Ble faktisk skuffa! Hva er vitsen med å tilby seg å kjøpe pose når man ikke kjøper en som er tilpassa årstiden.. Dette var også den billigste vinterposen de hadde... Mulig jeg er utakknemlig, men jeg vil jo ha det som er best for babyen vår....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...