Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Hvordan gikk det på mandag? Håper det gikk bra og at du stikker innom snart:-)
Karomamma Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Hu hei, takk som spør! Det gikk forholdsvis greit for min del, jeg slapp å stå frem på TV etter en hel dag i telefonen med NRK og vaktsjefer og diverse e-mailer... Likevel er mediasaken skikkelig kjip og det var hovedoppslag på TV mandag og en oppfølger i går... Det har medført sinnsykt mye jobbing og skriving denne uka. Og verre skal det bli, må på kontoret både i morgen og fredag. Skulderen min verker og er helt PYTON, rett og slett..... Så sånn er det med den saken Og hvordan går det med deg da?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2008 Uff da! Så utrolig kjipt når sånne ting dukker opp... Håper du får roet ned nå i helgen og driter en lang marsj i jobben!! Jeg har det bra takk:-) Har fått mast litt på legen om at jeg kan begynne med litt jobbing så smått:-) Blir fint å fungere litt igjen. Og første ukene styrer jeg det helt selv. Sjefen er glad for at jeg er på vei tilbake igjen og det blir fint å møte litt følk igjen;-D Så satser jeg på at prøvene viser at jeg har fått opp det som skal fås opp og at det går rette veien. Med ny seng så blir det vel bra for nakke/rygg og magevondt på nattestid også forhåpentligvis:-) Legen kommanderte meg til å gå til innkjøp av motorisert kjøretøy som skal brukes på nattestid;-DDD Moahahahaha!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 7. november 2008 #4 Skrevet 7. november 2008 Jasså Klatten..... disse du har møtt mens du har gått sykemeldt er fehuer de da;-))) Siden du nå skal ut i jobb å møte folk igjen:-DDD ha ha ha ha ha ha!!!! Nei da, godt at det er helg Karomamma, så får du la jobb være jobb, skulderen din skal jo sitte på i noen år ennå:-))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. november 2008 Hehehehe, neida:-) Om du ser nøye hva jeg skrev, så gledet jeg meg til å møte FØLK igjen;-D See?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. november 2008 #6 Skrevet 8. november 2008 He he he ære så nøye `a??? Jeg så ikke det jeg, sikkert fordi det er tåke i øyet:-)) Men følk og fe er ikke å forakte;-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå