Gå til innhold

Valg av vogn-noen som vil komme med tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på utkikk etter en ny vogn,med 3 hjul.

Har en simo kombi vogn som jeg komer til å bruke til vanlig,men trenger en som er lett og liten å pakke i bilen.Men samtidig lett å kjøre både i skog og på stranden.Tenkte derfor på en med 3 hjul.

Har tatt runden i de fleste barnebutikker,men finner liksom ikke den rette.

Noen med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror ikke det er så veldig enkelt å kjøre i skog å på stranden med 3 hjul. det gjør jo vognen mer ustabil. ville heller satset på en 4 hjuling med store kraftige hjul. er mye enklere å trille da.

Skrevet

Hei..

Nå er ikke jeg noen vognekspert, men de kriteriene med å kjøre i skog, og på stranden er grunnen til at vi valgte Simo Combi, og ble anbefalt denne for det bruket...

Lykke til videre med vognvalget...:o)

Skrevet

Jeg kjører TFK og er meget fornøyd med egenskapene når det gjelder ulendt terreng.

Nå har jeg aldri hatt sansen for 4hjulinger uansett jeg da:)

Jeg låser forhjulet om det er veldig ulent eller om det er grus og sand

Vet det har kommet mange 3 hjulinger, men jeg kjenner best til tfk

Skrevet

Jeg har også kjøpt TFK, og jeg har tenkt å gå i skogen. Har fått den anbefalt av mange venner, som bruker den i ulent terreng. Blir også liten når du pakker den sammen.

Lykke til!

Skrevet

JA!!! Provade flera vagnar med min førsta jenta som nu ær tre. Så blev det en OTH Uban Jungle. Det bæsta man kan tænka sig. Underbar att trilla, lætt och lætt att slå i hop. Så kan du førnya dig med ny bag eller sitt del till andra barnet om man vill. Enkel, hållbar och fantastisk att trilla. På sand måste du trilla baklænges m trejuling. I skog ær det fint att låsa framjulet:) Hoppas det var till hjælp.

Skrevet

Med mitt første barn hadde jeg en trehjuling fra Hartan Skater. Jeg var IKKE fornøyd. Tung å trille, stor og masse reparasjoner på den. Har nå kjøpt OTH til neste mann allerede i høst, fordi jeg ville ta den i bruk til 2-åringen før babyen kommer i desember. Den er helt fantastisk. Nydelig å trille, lett å slå sammen, fin å se på...har bare gode ting å si om den. Men har også hørt at TFK er en god vogn. Lykke til med det vanskelige valget :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...