Gå til innhold

Hva bør jeg gjøre???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 7+3 - med så og si ingen symptomer. Jeg har til tider ømme pupper og er litt trøttere enn vanlig....thats it!!! Mensmurringene jeg hadde er borte...kvalmen jeg opplevde litt på kvelden er borte...Var hos gyn forrige uke, alt så flott ut - hjertet banket osv.... Jeg måtte ty til en test i dag morges bare for å forsikre meg ...og joda den var positiv. Er så redd for at det som vokser i meg har dødd....og at kroppen ikke støter det ut.... For jeg kan vel ikke være sååå heldig med ingen symptomer??? Andre som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei..

Jeg har det helt likt.. Lite eller ingen symptomer.. Dette er min nr 3 og jeg har hatt lite symptomer med de to andre også.. Sist gang var jeg like bekymret, de få symptomene jeg hadde forsvant og jeg ble helt tullerusk.. Men det er vist nok normalt at symptomene kan avta litt uten at det er noe galt.. Vi får bare være glade for at vi slipper kvalmen og det hele selv om jeg så gjerne skulle kjent det litt mer på kroppen.. En føler jo det er noe galt når en ikke kjenner en ting.. Hører om alle andre som er så dårlig og har symptomer i flust.. Jeg ønsker deg masse lykke til videre, så får vi håpe vi kan bli litt tryggere på dette etterhvert..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...