Gjest Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Jeg bruker min som en dagbok, der jeg rett og slett skriver det jeg tenker på. Noen som har lyst til å vise meg sin?
~sjiraff~ Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Legger ut bilder av barna, og hva de bedriver dagene med. Men den er kun for familie og venner )
Den drygaste Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 jeg bruker den som en type dagbok. har ikke fantasi til bedre. Ligger ut litt bilder av vesla og sånn, men begrenser det litt siden den er offentlig. MIn er drygis.blogg.no har du en jeg kan se på??
Gjest Skrevet 5. november 2008 #5 Skrevet 5. november 2008 Min er: lindakaasboll.blogg.no Nå skal jeg se på din!:-)
Den drygaste Skrevet 5. november 2008 #6 Skrevet 5. november 2008 det er en ganske kjedelig blogg altså! hehe Jeg har nettopp startet og har en lite givende fritid hehehe
frk Nilsen Skrevet 5. november 2008 #7 Skrevet 5. november 2008 Jeg bruker den til å skrive om hverdagslige ting, photoblog. dill og dall :-P http://lille-vakre-anna.blogspot.com
Den drygaste Skrevet 5. november 2008 #8 Skrevet 5. november 2008 dere hadde jo kjempekoselige blogger! Min er så kjedelig! hehe
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 5. november 2008 #9 Skrevet 5. november 2008 Har ikke blogg selv, men en til sønnen min. Der skriver vi ting vi gjør om dagene og hva som skjer i hans liv. Kun venner og familie som har tilgang.
line_n & sara Skrevet 5. november 2008 #10 Skrevet 5. november 2008 har to blogger, en som jeg skriver litt om sara i, blir mest bilder av våre små begivenheter, og den er for famili og venner, jeg har familien min spredt utover hele landet, så da var det greit med en blogg å vise utviklinga til sara i! så har jeg en matblogg! fordi jeg er glad i å eksprementere på kjøkkenet, og trengte et sted å samle oppskriftene jeg utvikler! den er også ment for å inspirere andre! og den kan alle få se! hobbykokka.blogspot.com
selfangerkjerringa Skrevet 5. november 2008 #11 Skrevet 5. november 2008 Har flere blogger, til forskjellig bruk: - prinsessebloggen, der jeg skriver hendelser fra livet til meg og jentene - mobilbloggen, der jeg legger inn bilder direkte fra mobilen (disse to er kun åpne for inviterte familie og venner) - salgsbloggen, der ligger produktene jeg har ute for salg - hobbybloggen, der legger jeg ut alt jeg lager, et slags "showroom" (disse er åpne for alle) - barnehagebloggen, jeg driver bloggen for foreldregruppa i barnehagen til jentene (åpen for alle) - skrivebloggen, der skriver jeg tekststykker og dikt, så jeg har et sted på nettet og kan finne dem igjen uansett hvor jeg er og vil skrive (kun åpen for meg selv)
Shabby Cheap Chic Skrevet 5. november 2008 #12 Skrevet 5. november 2008 Alt mulig rart egentlig... DU kan jo kikke hvis du vil.. www.janey84.blogspot.com
Evitamor Skrevet 5. november 2008 #13 Skrevet 5. november 2008 Alt som faller meg inn, bruker den vel som en dagbok. evamargretes.blogspot.com
Gjest Skrevet 5. november 2008 #14 Skrevet 5. november 2008 Er vel mer som en dagbok, selvom jeg skriver ikke hver dag. Men familien til meg og min mann bor rundtom i hele Norge, så dem følger med på bloggen www.marithak.blogspot.com
MissBenz Skrevet 5. november 2008 #15 Skrevet 5. november 2008 Jeg har familien min langt unna, så jeg bruker bloggen for å legge ut bilder av jenta vår, bilder av ting vi kjøper, hva vi planlegger/har gjort osv. Men venner følger også med... www.fossli.blogg.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå