dolly29 Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Men blir litt sjokkert over når vi arver ting og utstyr til barnet, så får vi det møkkskittent. Det samme når vi kjøper brukt. Her forleden fikk en spisestol, som jeg aldri har sett maken til. Såg ikke ut, og brukte laaang tid på å rengjøre den. De hadde brukt den til deres barn, og da blir jeg liksom litt sjokkert over at de ikke vasker den når barnet har spist.
dolly29 Skrevet 5. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 5. november 2008 ble visst lagret litt for fort. Selv vasker jeg utstyr før jeg setter det bort, og stolen blir alltid vasket når vi vasker bordet... Er det bare meg som gjør det???
Zitro Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Når jeg selger noe så er det nyvasket og gullende rent! Har ikke samvittighet til å selge det ellers... Hadde jeg kommet og skulle hentet noe som var møkkete hadde jeg droppet det eller tilbydt en lavere pris. Spes hvis dette var møkk som ikke var synelig på bildet i annonsen.
Angie77 Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 Jeg gjør det jeg også, men akkurat som deg så blir jeg sjokkert over i hvilken tilstand folk gir bort/låner bort tingene sine. Enkelte ganger har jeg vært fristet til å finne på en unnskyldning for å slippe å ta imot fordi det er en helvetes jobb å få det rent. Så dersom du er prippen er jeg det og:)
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 5. november 2008 #5 Skrevet 5. november 2008 Har aldri opplevd det jeg. Men hadde det vært det hadde jeg jo hatt valget ikke ta det imot men kjøpe nytt og rent =0) de hev det sikkert ikke etter deg =0)
Gjest Skrevet 5. november 2008 #6 Skrevet 5. november 2008 Ja at folk ikke blir flaue over seg selv!! Kunne aldri falt meg inn å gi bort eller selge møkkete ting.. Har tittet litt på finn.no med jevne mellomrom etter at tuppa ble født, men aldri kommet til å kjøpe noe. SÅ mange som tar bilder av slitte og møkkete ting og klærne er jo alltid så skrukkete at det er håpløst å se hva det er.. Så senest i går noen som skulle selge en vogn som var så leirete og møkkete og stygg atte fy! Og dette var en 07 modell av en ganske populær og dyr vogn (de skulle altså ha litt penger for den)..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå