Gå til innhold

To triste beskjeder....

Anbefalte innlegg

Skrevet

En rar dag idag.

I dag tidlig fikk jeg først en melding på mobilen. Skulle vært på et kurs i kveld, men så hadde hun jeg skulle til mistet en nær relasjon...

Så går det et kvarter og så kommer det en ny melding.....en ekskollega og bekjent gjennom alle år døde på tragisk vis i går.........

Hvorfor kommer sånne triste ting stort sett alltid i kladder..........?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, sånt er ikke lett å forklare....... Det er kanskje fordi vi allerede er inne i en sorgfase, og noen mener at takler vi noe, takler vi alt???

Det er så vondt å høre om slikt og jeg beklager tapene...... Samtidig får jeg litt flash back når jeg hører om død....... Og det gjør sikkert du også.

Og du av alle, trenger slikt minst.....

Håper det går bra med deg...... Og selvsagt hun som mistet en nær relasjon. Tankene går selvsagt til de pårørende.....

Skrevet

Takk for klemmer. Jeg er ingen nær relasjon til noen av dem altså. Men trist er det ja. Uansett. Den ekskollegaen har jo en familie og jeg kjenner jo flere av dem også. Det er det tristeste akkurat nå, for jeg vet jo hvordan det føles å miste en kjær.

Skrevet

Ja det er det jeg mener, at når man får slikt nært på seg (selv om det ikke er nære man mister) så kommer alle følelsene veltende inn over en.....

Og det er ikke godt..... og det tar noen dager før man er tilbake der man var..... For man vet så inderlig godt hva de går igjennom nå.... dessverre....

Skrevet

Mmm.........det er sånn det er............så i dag er lille rosa hjemme igjen fra barnehagen. For hun er litt snørrete og mamman synes det er koselig å ha henne her.

I kveld blir det triste byttet med heiing på Kai Thomas og Sofie i finalen om hovedrollene i Grease. Istedetfor kurset som ble utsatt tar jeg med meg venninner og døtre på et samlingssted og heier på mossingene:-)

Jeg har lært noe om ikke å pleie det triste, men heller leve her og nå....

Skrevet

Så trist:=( Merkelig det der at "ulykker" sjelden kommer alene.

Klemmer til deg!

Skrevet

Nei og nei, synes det var mange trister meldinger her på én og samme dag... Jeg synes alltid det er trist, til og med når man ikke kjenner den som går bort så godt. S så om du sier, når du kjenner de som er igjen, får du det liksom "innpå" likevel...

Får håpe det blir Mosseseier i Grease i kveld, da!! Jeg satt ved siden av de to flinke ungdommene med journalist og fotograf i går på en lunsj i sentrum. Kanskje det var Moss Avis som var der?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...