Kokkeli nyter våren:) Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Ang presidentvalget i natt.. En afroamerikaner har blitt valgt.. Blir spennende å se i framtiden om det blir noe forandring i USA. Min tanke var da jeg så hans tale på tv var at jeg var glad jeg slapp å stå på en scene og snakke til tusenvis på tusenvis av tilskuere hehe:)
blond Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 SÅ BRA!! Etter hva jeg har fått med meg vil USA få en mer stabil økonomi med hans politikk, jammen meg på tide. Ikke verst med en "svart" mann på topp (ikke at jeg har personlig erfaring med det akkurat... hehe...), endelig for USA sin del.
~~DoraDora~~ Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Kanskje bra for USA men litt skummelt for resten av verden... (om han er afroamerikaner eller ei spiller ingen rolle, men han er litt for snill...) ....kanskje Nostradamus hadde rett i sin spådom den gang han spådde en 3 verdens krig i ca 2011???? Nå når USA får en president med slakkere tøyler til resten av verden, kan det fort bli mye uro rundt omkring ja Litt skummelt synes jeg. Håper jeg tar feil...
blond Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 Noe sier meg at jeg burde lese Aftenposten og se utenrikstv en stund framover for å sette meg inn i hva presidentskifte betyr... er temmelig blond på dette området.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå