Gå til innhold

Pasientgarantien eller hva det nå heter.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble jo henvist av min lege til utredning.Fikk da brev om at jeg var innvilga hjelp og behandling innen nov 08...Vell,sitter her enda jeg..

Sist jeg var hos spesialit så sitter jeg å ser på at han henviser meg på nok en mr.I går kom timen til han.Er to mnd ventetid,så jeg ble glad jeg får den denne mnd.Men,time til mr er enda ikke kommet.Å jeg må jo dit før jeg skal til han....Nå er jo garantien di ga meg brutt.Har jeg rettigheter,eller nytter det ikke å klage???

Jeg nekter vente til over nyttår pågrunn av feil fra sykehusets side.Di hadde nemlig ikke fått meg i systemet før i går!!!!

Hva kan jeg gjøre tro??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også følt på kroppen at det ikke fungerer slik det var ment.

Om du venter på en mr så kan du jo kanskje ringe og purre det opp selv. Det er det eneste du kan gjøre så vidt jeg vet. Forklar at du skal til spesialist, men at poenget med den timen er å ha resultatet av mr`en. Da må de jo få ut fingern!

Jeg fikk beskjed i april om at det var 3 mnd ventetid på den operasjonen jeg skal ha. I oktober ringte jeg igjen og fikk beskjed om 5 nye mnd med venting.

Og hver eneste dag og natt har jeg plagene. Om natten må jeg stå opp og ta medisinen min, noe jeg forhåpentligvis kan slippe etter operasjonen. Og når man stadig er oppe på nattestid, så blir jo ikke søvnen å skryte mest av heller. Men en dag......en dag!

Lykke til! Ring og mas. Det er en kjensgjerning at de som roper høyest oftere blir hørt. (Vel og merke om de har noe konstruktivt å komme med;-)

Skrevet

Ja, ring og mas! Og hvis du har anledning til å ta avbestilte timer, så si fra at du evt. kan komme på kort varsel hvis de får en avbestilling - det hjelper ofte!

Lykke til!

Skrevet

Jeg har den siste tiden ventet på å få svar på mange skumle nyheter, og ringt hver eneste uke til sykehuset for å høre om de har satt på meg opp på time. - Samtidig har jeg sagt meg villig til å stå på lynliste for å komme inn på kun 1 dags varsel. Om du maser mye så kommer du først i køen..

Jeg er ikke sikker på at det nytter å klage, men det nytter å mase.. Det er jeg sikker på!

Ønsker deg masse lykke til!

Skrevet

Ærlig talt syns jeg at jeg har venta lenge nok nå.Jeg starta maset da jeg var 19år!!! Men ringte å hørte.Å kunne tidligst få mr før 4 dager før timen hos legen...Det ble for tett oppi vist nok.Men di får ordne opp dette her ja.Ikke min,men deres feil..Jeg ble bare så sinna...Nå har jeg vært snill pike og venta og venta..Å så har di mista meg ut av systemet?!? Å det skjedde da mellom 1 og 3-4 etasje et sted.Hah,tror nok jeg skulle søkt jobb som ryddegutt eller noe.grmph

Skrevet

Æsj, så utrolig kjedelig da!! Synd at det skal være sånn at man må mase sjøl, men det virker dessverre som det er gjenganger rundt omkring... Jeg har heldigvis alltid vært heldig (bank i bordet)...

Bare fortsett å ringe og IKKE GI DEG!!

Lykke-til-klem fra meg :)

Skrevet

Forstår du er oppgitt. Noen ganger så lurer man på om man må være frisk for å være syk??????

Er helt enig med alle de andre... Fortsett å mas....

Lykke til

Klemz

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...