ehtaner84 Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 jeg sitter opp imot 2 timer når vi spiser frokost. hun er glad i brødskive, men tror hun er dritt lei mat for øyeblikket. prøver all slags pålegg. jeg har prøvd havregrøt (smuldra litt i maskin først), yoghurt, u name it jeg har prøvd det. hva kan jeg gi henne? når jeg er tilbake til jobb så kan jeg ikke sitte 2 timer hver morgen bare for å få i ho litt frokost. skjenner jeg begynner å miste motet littegrann. gir ikke opp, jeg sitter til hun er ferdig. jeg spiser sammen med henne også, så ikke hun sitter alene. hvorfor er hun så vanskelig?
Gjest Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Kanksje hun ikke er så sulten tidlig på morran? Lillemor var og er likedan enda, hun er rett og slett ikke ordentlig sulten før rundt 10/11 på dagen. Får i henne maks en halv brødskive, men hun drikker endel juice/biola da. Er veldig tørst. Har også funnet ut at hun spsier mer når hun er "på farten" enn når hun sitter ved bordet. Har ikke tålmodighet til det på morgenkvisten Er selv sånn også, spiser aldri mer enn en brødskive til frokost, og sambo klarer kun å spsie en banan han
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå