Gå til innhold

Bergens jenter!


Bebisslykke

Anbefalte innlegg

Er det noen som vil møtes? enten før eller etter fødsel..

Jeg har ikke så mange venner som skal ha baby akk nå, så jeg syns det hadde vært kjekt å hatt noen å henge med når babyen kommer:) Det kan jo bli litt ensomt å gå alene i permisjonstiden. Jeg venter gutt 18 februar og har en jente på 2 år og 9 mnd fra før. Jeg er 29 år og gift og for tiden sykemeldt fram til fødsel for høyt blodtrykk, hodepine og fare for svangerskapsforgiftning.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! jeg er i samme situasjon som deg! Jeg venter en gutt 25. feb. Har ingen barn fra før, men kunne også trengt litt selskap i permisjoen. Er sykemeldt 60 % fremover pga bekkenløsning og store smerter. (Kjedelig å ikke kunne gjøre noe). Jeg bor i Fana og er også 29 år.

Kanskje vi kan få i gang en "klubb" i Bergen???

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter også en gutt 18 februar. Har ei jente på 1 år og 9 mnd fra før. Blir arbeidsledig fra 1 desember, så da får jeg mye tid til overs. Er 26 år og samboer, bor i Åsane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at vi er flere!

Jeg kan godt ha et treff hjemme hos meg og lage litt boller og kos, hvis ikke det er noen som har veldig lyst/ikke kommer seg ut og vil ha det hjemme hos seg.

Jeg bor like ved Kyrkjetangen/Bønes. Adressen min kan jeg sende dere i postkassen på Din side.Det blir gjerne flere som hiver seg på , så blir vi mange så må vi gjerne være et sted hvor det er litt plass:) Kan jo avvente noen dager så ser vi. Noen andre som har forslag/ønsker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:) jeg er 32 år og venter en gutt 6 februar. er også sykemeldt 100% med bekkenløsning. er forholdsvis ny i bergens området, og synes dagene blir lange. så hørtes litt hyggelig ut å treffe andre i nesten samme situasjon:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei ! Tenkte at vi må få ideen ut i praksis. Hva med kommende uke? når passer det for folk? torsdag -dagtid??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i full job t.o.m. 28.11. og har en eksamen 3 desember som har 1 pri. for tiden, men jeg henger meg gjerne med ved en sener anledning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det må bli neste uke, for min datter har blitt syk. Altså uke 48 mandag, tirsdag eller torsdag:) helst dagtid men klarer å få til på kveldstid også, da passer forsåvidt alle dager, må bare hive ut mannen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Jeg skal ha en liten 6 februar, min første. Vil gjerne treffe andre som har termin rundt samme tid. Jeg jobber fremdeles fullt og trener jevnlig for å holde formen ryggplager under kontroll. Jeg har anledning til å treffes på kveldstid:) Bor på Paradis og er 35 år gammel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne være med å møte andre i samme situasjon! Skal på ferie neste uke (uke 48), men etter det er jeg med på dagtid eller kveld. Jeg jobber 3 timer hver dag, men det blir jo likevel tid til å dra på besøk!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok , må prøve å få alle om vil med - da satser vi på kveldstid i uke 49 da- kan jo si onsdag 05 des kl 2000?

Kan fremdeles ha det hos meg (Bønes) eller hos andre som ønsker å ha det . Må se hvor mange vi blir etterhvert. Hos meg er det vel kanskje ikke plass til så altfor mange i sofagruppen:) Til de som henger seg på kan jeg skrive adressen min på Din side i postkassen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej-hej!

Ikke dumt dette nei.. Bor på Osterøy, ganske ny her så kjenner ikke mange utenom familien/slekta til mannen..:P

Er Trønder forresten.

Skriver du meg inn på lista? :o)

Er 24, venter nr 3..termin 2.feb!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjekt. Har du bil , så tar det deg ca 20 min å kjøre tenker jeg. Herfra er det er ca 7 min til sentrum, uten kø:)

Det er i nærheten av fjøsanger og fyllingsdalen hvis det sier deg noe. Når du får adressen så er det bare å søke på kart på gulesider:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er innom å snik titter litt, er jo egentlig på marsklubben(har termin 7 mars)

 

Men lurte på om jeg også kunne vært med?

Jeg er en jente på 28 som venter sitt første barn. Bor i fana og kjenner ikke noen andre som er gravid.

 

Hadde vært kjekt å blitt kjent med andre i samme situasjon;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli bra dette her:) bli med de som vil-kjempekjekt! Adr publiserer jeg ikke her. sender den til din sides postkasse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SJEKK POSTKASSEN DERES JENTER! OM FLERE VIL BLI MED SÅ BARE SKRIV DERE OPP HER:) GLEDER MEG TIL GRAVID OG BABY TYTING:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei tak for melding:)mener du egentlig torsdag 4 desember?bere såg det va lit dato feil her på sida...berre sånn at det ikkje blir misforståelser?:)blir kjekt dette:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, dere skal ikke ta med noe!

Jeg lager til litt godterier så koser vi oss. Jeg drikker ikke kaffe da og har ikke kaffetrakter for øyeblikket..... Så noen kan gjerne ta på seg oppgaven å trakte litt kaffe med seg på en termos? :)

(Jeg har sånn nescafe, Og brus,vann,saft,juice,kakao osv :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble litt forvirret ang dag og dato jeg nå. her skriver dere onsdag 3. desember, men på invitasjon står det 5 desember, som jo er på fredag???? så hvilken er riktig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...