Gå til innhold

Hvis noen skal selge 15 nye vogner veldig billig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... hadde dere da tatt det som selvfølge at det er tyvgods?

Og hadde dere kjøpt vogna da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke naturligvis tyvgods, men ville sett en bekreftelse på at varene kom fra f.eks et konkursbo eller lignende. I tillegg har man jo ingen forbrukerrettigheter når det er fra konkursbo!

Skrevet

Ja det kan det jo også være fra :-)

Tenker alltid det værste jeg...

Skrevet

ja, siden venninna mi sin butikk ble rana i helgen og de stjal MASSE vogner og utstyr så tror jeg det! Dessuten er det ikke så smart å kjøpe nye vogner sånn, siden man da har ingen rettigheter dersom det skulle oppstå noe med de og man trenger nye deler mm. Da må man betale alt selv feks

Skrevet

Kommer ann på om det følger med kjøpskvittering.

Skrevet

Hvor i landet skjedde dette?

Skrevet

Dessuten har du misstanke om at det er tyvgods så plikter du vel egentlig og melde fra til politiet!

Skrevet

Nå er det jo ikke min jobb og godkjenne annonser på finn.no så den jobben får dem ta selv.

Skrevet

Har du link da??

Skrevet

Tror neppe disse vognene stammer fra noe innbrudd, coop obs solgte disse engang eller så var det bunnpris og da var prisen 599 eller noe slikt. Ville neppe solgt tyvgods med fullt tlf nr og navn!

Skrevet

Tror neppe det er tyvgods.

har en kompis som flere ganger har impotert kvantum av barnevogner og solgt de på finn.

Skrevet

He he kan ikke dy meg men et kurs i rettskriving og noen bilder i fokus hadde jo gjort seg...

Skrevet

Ligner litt på de vognene de solgte for en 500 lapp på Rimi for en tid tilbake..

Skrevet

Tror du det bare er drittvong eller kan den duge til litt forsiktig jogging på vanlige grusveier? Vurderer å sende han en melding å tilby 250,- for en vogn. Blå var nemlig den fargen jeg minst ville ha, men finner ingen andre vogner så billig...

Skrevet

Hehe ja Rimi var det jammen ta med! Tror ikke de vognene egner seg spesielt til noe jogging, venninnen min hadde en slik, den var helt grusom og jogge med, men som byvogn var den helt ok vel og merke dersom man holdt i vogna hele tiden for bremsene funka jo ikke skikkelig! Men send han nå bare en sms!

Skrevet

Uff nei da driter jeg i det. Har Spirit S3 som byvong så jeg trenger ikke enda en som duger til det bruket :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...