Kokkeli nyter våren:) Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Hva er deres planer for idag da? Jeg skal til byen nå i formiddag. Tenkte jeg skulle se om jeg kunne finne meg noen innbydelser til dåp og få sendt de ut.. Så skal jeg til frisøren i ettermiddag og det blir veldig bra. Er helt ute av fasong nå så skal bli herlig å klippe det. og skal også farge det, og for å si det slik: DET TRENGS!!. Det er nok rett før jeg blir kidnappet på gata for å bli med på en "bli ny dag" slik jeg ser ut nå. Godt det har vært kaldt luevær i det siste.. Ellers gleder jeg meg til Grease-skolen ikveld:)
Gjest Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Mornings du =) Dagen er spekka av opp pussing,håper jeg..Så jeg legger ikke di store planene fremover.Håpet er å bli ferdig,pjuh Kos deg med frisørtime.Ingenting er som å få ordna litt på fasaden. Ha en fin dag =)
Gjest Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Jeg skal surmule over at mannen min IKKE kommer hjem fra offshorejobb idag likevel!!!!!! Er så sint!!!! Møkkafirma!!! Og mens jeg surmuler så skal jeg ta meg av vesla, bake brød, trille en tur på butikken....osv. Jeg også trenger virkelig en tur til frisøren! Lurer på om jeg skal klippe, farge, stripe,style osv og sende regninga til firmaet til mannen....bare på pur faen hahahahaha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå