Venter nr3 er 22 år Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 er i dag 28 uker på vei...og for en ukes tid siden begynte jeg å få hasbrann..har vært gravid tre ganger før,og aldri vært plaget med det!!! Men hva hjelper? det er værst på natta...off...slitsomt å ikke få sove pga det...
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Ligg med hodet høyt om natta og prøv å unngå store, spesielt sterkt krydret eller fete måltider på kveldtid. Ellers så kan du kjøpe Titralac e.l. på apoteket - det hjelper. Det kan også hjelpe å spise lovehearts, mandler eller knaske litt på en gulerot. (kjerringråd)
Venter nr3 er 22 år Skrevet 5. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2008 Takk for svaret:) jeg får prøve på noe av det da..ligger i grunnen ganske lavt med hodet... i natt prøvde jeg å drikke litt vann,men kan ikke si det hjalp noe nei.....
Krissy78 Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 Jeg bruker Gaviscon som finnes både i flytende og tyggetabletter. Smaker helt jævlig, men for min del så er det ingenting annet som hjelper. Melk lindrer litt noen minutter, men det må mer til for å få halbrannen bort for noen timer så jeg kan sove litt bedre om nettene. Jeg reagerer ikke så veldig på sterk mat, men jeg får halsbrann av druer, epler og mandariner. Klarer likevel ikke å la være å spise det for jeg er helt hekta!! Får heller presse i meg litt Gaviscon av og til...
Gjest Skrevet 5. november 2008 #5 Skrevet 5. november 2008 Jeg skriver under på Gaviscon, det er min nye venn. Ingenting annet har hjulpet. Som nevnt ovenfor her så smaker det heeeelt jævlig, men det er super effektivt. Anbefales!
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 5. november 2008 #6 Skrevet 5. november 2008 Har selv aldri vært plaget med halsbrann, men har ei svigerinne som har det, og for henne har det hjulpet å suge på lovehearts!Er jo verd å prøve for det smaker jo virkeig godt..hehe:)
Giinaღ Skrevet 5. november 2008 #7 Skrevet 5. november 2008 Fikk tipset om mandler her inne i går. Det var det beste tipset jeg har fått sålangt tror jeg. Rett og slett fordi det SMAKER godt i motsetning til f.eks. Gaviscon
3barntettitett Skrevet 5. november 2008 #8 Skrevet 5. november 2008 mitt beste tips er agurk uten skall :-) ca 5 cm med agurk før du legger deg og ligg litt høyt med hodet .ellers hjelper det å ligge på venstre side da blir trykket på spiserøret mindre :-)
barbara Skrevet 5. november 2008 #9 Skrevet 5. november 2008 Her kjøper jeg tre og tre pakker av gangen med lovehearts, og knasker i meg en halv pakke når jeg kjenner det kommer:-) Og ligger med hodet høyt om natta. Det holder for meg - men jeg er ikke så innmari plaget som mange andre er, da. :-)
adventsmamma 72 Skrevet 5. november 2008 #10 Skrevet 5. november 2008 Jeg har Link i veska, på nattbordet, i stua -you name it. Det fungerer kjempefint, smaker helt greit og er ikke så skadelig for tennene som lovehearts (selv om de smaker aller best:) ). Hjelper også godt med en ekstra pute.
therelia Skrevet 5. november 2008 #11 Skrevet 5. november 2008 Heisann Du kan prøve samarin eller Nyco. Det hjelper hos meg.. Også kuttet jeg ut fårepølse og brunost..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå