Gå til innhold

Gratulerer, Verden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

deilig nyhet å våkne til, ja!

puuuhhh!!!

Skrevet

Fantastisk!!!=) Ble letta når jeg slo på nyhetene i dag tidlig. Men det blir spennende å se om Obaa stiller til verdens forventinger...det er stilt enorme krav til han.

Gjest nanny carrie
Skrevet

Tror han kommer til å holde mål. Sitter og ser på CNN nå.. Flott tale han holder.. Folk skjønner jo også at realiteten er litt annerledes enn valgkampen. Men i det minste kom ikke sektlederen din til makten da cherry ;-)

Skrevet

Jeg må si jeg ble lettet da jeg våknet i dag og skrudde på NRK ja:)

Jeg tror uansett man må være forsiktig med å tro at en ny konservativ (om enn ikke fullt så konservativ som sin motpart) amerikaner skal forandre verdensordenen for mye altså, men at han kanskje kan gjøre verden til et bedre sted for noen er jo verdt å håpe på:)

Skrevet

Hehehe...og det tror jeg vi skal være glade og takknemlige for=) Obama fremstår jo som en sympatisk, intelligent, og karismatisk gentleman. Å, så jeg unner Usa dette! Jeg er bare litt redd for sikkerheten hans, jeg. Får for guds skyld håpe at han ikke vil lide samme skjebne som JFK. Det finnes mange galninger rundt omkring...Men jeg håper og tror at dete går bra, og at Obama vil gjøre en kjempejobb! Bare det at han er blitt valgt sier mye om at USA er klar for friskt blod!=) JIPPI!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...