hundemamma ♥ Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Du er den som alltid sitter like lenge oppe som meg hehe
-MtG- Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Guri, nå ble jeg redd!! Første gang jeg har sett navnet mitt i en overskrift her:) Ja, jeg sitter oppe lenge. Har blitt en dårlig vane. Sitter oppe lenge om kvelden(natta), står opp om morgenen og leverer lillegutt i bhg, så går jeg hjem og legger meg og sover noen timer. Da er jeg jo ikke trøtt på kvelden igjen:) Hva gjør du oppe på natta da? Har ikke sett deg så mye her. Driver du mest med spionasje?
hundemamma ♥ Skrevet 5. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2008 Skikkelig spion av første klasse hehe Nei jeg har ikke vært aktiv her i det hele tatt. Er først de siste ukene. Var litt på BiM da jeg var gravid men ikke noe særlig. Har fått samme vanen som deg bortsett fra at jeg sovner tre-fire, leverer i barnehage og sover ikke før neste natt. Litt lite søvn altså . Var forresten ikke mening å skremme deg
-MtG- Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 Hvordan klarer du å sove så lite da? Da hadde jeg blitt zombie. Jeg er gravid og sykemeldt da, så jeg har liksom hele døgnet å sove på, men egentlig burde jeg sovet om natten og gjort noe fornuftig på dagen. I morgen har jeg egentlig planer om å komme meg innover og få kjøpt noe selskapstøy. Skal snart i 50-årslag, men kjenner jeg meg selv rett så sover jeg bort dagen også rekker jeg ikke å reise i butikken før det er på tide å hente i bhg igjen:( Jeg har forreseten vært spion i et par år her jeg da, og først nå de siste par ukene har jeg kommet på at jeg faktisk kan være med i diskusjonene selv:)
hundemamma ♥ Skrevet 5. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2008 Har ikke sagt at jeg ikke er zombie da Blir bare ikke til at jeg sover på dagen og på natten er jeg ikke trett. Er ikke gravid men skylder gjerne på hormoner for egentlig er jeg en proff sover. Elsker nemlig å sove. I natt skylder jeg på at jeg må få med meg valget i USA....liksom..... Nei skal hoppe iseng snart og lese litt. Pleier å funke. Burde egentlig fått meg en sunnere hobby å bedrive nettene med. Tips? Før pleide jeg å rydde i skap og vaske huset om jeg ikke fikk sove men nå kan jeg ikke bråke rundt med støvsuger lenger hehe
-MtG- Skrevet 5. november 2008 #6 Skrevet 5. november 2008 Lese ja, det har ikke jeg gjort på et par år. Hver gang noen nevner det så tenker jeg at jeg har så lyst til å lese en god bok, men det blir aldri noe av. Også kan jeg ikke lese på sengen for gubben får ikke sove om det ikke er mørkt:) Hehe, det er problemer i alt. Jobber du på dagan da? Kan ikke du sparke meg i rompa sånn at jeg vasker og ordner og handler og fikser i morgen? Jeg har så lyst til å ha god samvittighet for at jeg har vært flink! Men du? Du trenger ikke å bråke med støvsuger for å rydde i skaper:D
hundemamma ♥ Skrevet 5. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. november 2008 Jobber ikke nå. Har valgt å bli hjemme litt lenger. Har barnehageplass men har hun ikke lange dager der. Er det som er så rart, jeg KAN jo sove om jeg vil det. Blir bare ikke....mystisk... Skal sende deg et lite spark i morgen jeg så fikser vi den biffen Jeg kan ikke rydde i skapene på kjøkkenet for hun ligger og sover rett innenfor der. Jeg har nemlig (i følge en eller annen "tulling" på Bim) vært en av disse egoistiske som har hamstret barnemat til - 40 % på OBS!. Fy skam meg. Er det som bør ordnes først for imorgen skal jeg jammenmeg kjøpe mer
-MtG- Skrevet 5. november 2008 #8 Skrevet 5. november 2008 Hehe, du altså. Man må ikke kjøpe så mye på salg at det ikke blir nok til de andre må skjønne:) Er det fortsatt tilbud der? Og hvor lenge holder sånn mat seg? Glass og grøt og slikt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå