Gå til innhold

Shit, så pinlig!!!

LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har startet 51 (52 med denne!) tråder her inne, ligger på andreplass.... Tror jeg må kjøpe meg strikketøy eller noe slikt... :-S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Strikketøy hjelper ikke så mye dessverre:P

Skrevet

*puh*

lettet, hter å strikke. Men da fortsetter jeg her da =))

Skrevet

He he, husker jeg innførte en avvenningsperiode da jeg oppdaget at jeg lå på topplista over nick sortert etter antall innlegg. Tror ikke jeg har klart det etterpå (avvenninga funket?)

Skrevet

Tja, kanskje avvenning er på sin plass... :-o

Skrevet

Hvordan tok du den avvenninga da? Jeg er klar for litt avvenning selv. Har krøpet rimelig godt oppover den lista i det siste jeg også:(

Skrevet

Null internett en uke, deretter gradvis tilbakeføring av internettilgangen mot at jeg oppfører meg og ikke dibber så alt for mye :-)

Skrevet

Huff, ingen internett på en uke????? Hva fant du på da? Hihi.

Skrevet

He he, jeg inviterte folk over hver kveld, og med alt ekstraarbeidet det innebar av rydding og matlaging ++ så var det ikke tid til nettet. Men guuuu så slitsomt. Synes det er nok med venner på besøk en to-tre ganger i uka!

Skrevet

Venner på besøk ja, det er ikke hverdagskost her. Jeg er ikke så vertinneaktig av meg jeg. Blir litt stressa. Dessuten har vi så liten leilighet at om jeg har besøk så må gubben liksom sitte sammen med oss. Litt kjipt. Også er det lytt og lillgutt våkner av bråe lyder. Jaja, kan jo reise på besøk da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...