LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Er skikkelig uvær her i natt, og nå hagler det rett inn på stuevinduene på baksiden (vinduer på begge sider), og jeg har store overbygg. Hagler rett og slett nesten loddrett da! :-o Herlig. jeg digger vinterstormene!
-MtG- Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Jeg vil ha snøøøøøøø! Kan nøye meg med litt haggel. Du er heldig du:)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 5. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2008 Heldig og heldig. Det er så mildt her at det er hagl bare til det treffer noe. :-p Så det er plaskvått overalt og ingen hvite flater selv om det hagler og står på. Vil også ha snø (som ligger i ro og ikke tiner). =))
-MtG- Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 Vi har noen flekker med snø her da, som utrolig nok har blitt liggende siden før helga. Har jo vært plussgrader hver dag og ikke snødd på mange dager. Var jo ikke enorme mengder som kom heller.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 5. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2008 Ja vi fikk faktisk skikkelig snø på fredag, men lørdag var den borte. Fikk basa litt da
snart mor til 3 Skrevet 5. november 2008 #6 Skrevet 5. november 2008 ja,regnværet var en trist opplevelse..var så nydelig ute med snøen..sukk..
-MtG- Skrevet 5. november 2008 #7 Skrevet 5. november 2008 Det er meldt snø her til helgen eller noe:) Jippi!! Snømann!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå