Gå til innhold

Oktaviastar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg finner ikke igjen det innlegget om butikker på Majorstua. Hvis det var noe mer du lurte på, må du bare spørre:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er disse butikkene langt fra Neuberggt?

Og jeg har hørt rykter om en IKEA-buss. Er det noe sånt som går fra området?

Er som du skjønner lite kjent der. ;-) I tillegg kommer jeg ikke til å ha bil der.

Skrevet

Jysk og Kid Interiør finner du i Kirkeveien. Det er ikke veldig langt å gå. Princess finner du på Colosseum senter.

Det går IKEA-buss, men nå er det så mange år siden jeg har tatt den (har bil nå) at jeg vet ikke hvor den går fra. Før brukte den å gå fra Universitetsplassen. Tror ikke den gjør det nå lenger. Det er to stk IKEA, en på Furuset og en på Slependen.

Ellers er det en del av de butikkene du ønsker på Alnabru. Der finner du A-møbler, Interiøsrland, Skeidar, Smart Club, Hansen og Dysvik mm.

Hansen og Dysvik finner du også i Sentrum ved Tinghuset (du kan ta 11-trikken mot byen (går fra Bogstadveien), gå av på Tinghuset.

Hvis du skal ha veldig mye, og du skal til Alna, kan du vurdere å ta buss dit, og taxi hjem kanskje? Det er ikke superpraktisk å komme seg dit, men det går buss fra Bussterminalen (Galleri Oslo).

Skrevet

Gratis buss til IKEA Slependen fra Oslo. IKEA bussen går mellom IKEA Slependen og Oslo en gang i timen mandag til lørdag.

IKEA bussen har midlertidig holdeplass i Fred Olsens gate 2 ved "Prinsens kolonial".

Se kart

Se busstider her

Hvis du går inn på ikea.no og velger Furuset eller Slependen som varehus, kan du klikke på kartet for å finne nøyaktig hvor bussen går fra.

Skrevet

Supert

Infoen er hermed lagret. :-)

Tusen takk for grundig svar. :-)

Skrevet

Bare hyggelig!

Velkommen til bydelen!! :-)

Skrevet

Takk for det. Nå blir jeg nok ikke boende der fast i så veldig mange månedene da, men håper det er et trivelig sted uansett. :-)

Skrevet

Vi stortrives i hvert fall, det er jo veldig sentralt, og du finner alt du trenger her (eller i hvert fall gjør jeg det, hehe:-p)

Skal du studere her?

Skrevet

Jeg skal jobbe i Oslo. Vi skal få oss hus utenfor byen et sted, men jeg må begynne å jobbe snart, så derfor hybelliv på meg i starten. Kan være kjekt å ha pendlerhybel seinere også, men de første månedene blir jeg altså med "fast adr" på hybel. :-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...