Den heldige eier av ett barn Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Hadde han hatt en annen ideologi kunne han godt få være min venn
-MtG- Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Ja, han har fine smilerynker, men det er vel omtrent bare det som er fint med han også
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 Litt bestefar kanskje, men søt? Hmm... Syns rett og slett han er for gammel til jobben jeg.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 4. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. november 2008 Bestefar søt da:) Søt er han uansett... Kunne godt stryke han over det kritthvite året og late som jeg synes litt synd på han nåt han taper...
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 4. november 2008 #5 Skrevet 4. november 2008 Hehe, ja taper han kunne jeg alltids trøsta han litt. :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå