Gå til innhold

Bytte av bilstol


Blå + en i magen

Anbefalte innlegg

Er det noen mai-bebiser som må bytte bilstol snart? Jeg har en stor gutt. Han er 6 mnd og veier litt over 10 kg. Det første setet er jo opp til 13 kg, men nå med dress og tykke klær blir det så trangt at han ikke får plass. Må bytte snart. Neste sete blir fra 9 - 18 kg, men føler det egentlig er beregnet fra barnet er eldre. Noen andre som også må bytte tidlig? Hvilket sete velger dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi byttet for noen uker siden fra Britax Babysafe Plus til Britax Fixway. Første er fra 0 - 13 kg tror jeg og den nye er fra 0 - 18 kg. Med samme isofix-base begge to. Vi trivdes med første og vi syns den nye er fin også. Han trives selv i den og han får plass i den med bobledress og jakke:D Ikke samtidig da, men...:) I tillegg så er Fixway litt mer liggende enn andre jeg har sett. Pluggen her kunne ha brukt første litt til, men da hadde han ikke kunnet ha mye klær på seg nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg er litt treig ja. Det er bakovervendt. Vi har et speil der også, men det er klin umulig å se:P Det fine med Fixway er at den er så høy. Jeg vet ikke hvordan det er med andre da, men... Han ser ihvertfall litt mer nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bytta for noen uker siden vi og, var da ca. 4,5 mnd. Hadde et 2 år gamelt Acta Graco sete først fra 0-13 kg, men det begynte å bli lite da han var ca. 7kg, trang og korte seler med yttertøy(har hørt etterpå at det er korte seler på dette sete).

 

Vi byttet til Acta Graco Cosmic Comfort VELDIG fornøyd med dette, har det bakovervendt i baksete nå kan brukes bakovervendt til 18 kg og forovervendt til 25 kg. Så dette er et sete som kan brukes lenge. Sittedelen kan reguleres i. Fikk anbefalt det i flere butikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...