Gjest Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Ser du ofte gravide som tar den ene røyken etter den andre? Bare lurte, kan nemlig ikke huske å ha sett en eneste røykende gravid..
Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 jeg har sett høygravide som røyker! tror du at ting ikke finnes selv om DU ikke ser det da???
Moderator. Hannah Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 Ja nemlig, jeg sitter i tlf og ja, jeg ser ofte gravide røykere mer enn gravide drankere, uansett så er det jo latterlig artig å se trippetåheis på alle de som prøver ytterst å bortforklare syndene sine:-) Eller så driter jeg faktisk i det:-)Men igjen så er da dette en debattside og artig er det:-)
Gjest Skrevet 4. november 2008 #5 Skrevet 4. november 2008 Bare besynderlig om hun til stadighet ser høygravide som kjederøyker...
Gjest Skrevet 4. november 2008 #6 Skrevet 4. november 2008 Skulle tro at man gjemte seg litt om man var gravid og røykte. Hadde jeg røyka så hadde jeg ihvertfall sitti i et skap eller noe. har aldri set gravide drankere heller jeg (kanskje jeg lever litt skjermet) Ble foresten skjelt ut i forige svangerskap da jeg satt på en uteresturant og tok meg en øl.... det var nå munkholm da for helvete.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #7 Skrevet 4. november 2008 Jeg røyker bare ved kjøkkenbordet hjemme, derfor ser dere meg ikke røyke
Den heldige eier av ett barn Skrevet 4. november 2008 #8 Skrevet 4. november 2008 Da skulle du vært med meg på sykebesøk:) Rett utenfor satt det en dame, høygravid som bare pokker og dampet sammen med mannen. Tror værtfall jeg har sett alt for mange..
Moderator. Hannah Skrevet 4. november 2008 #9 Skrevet 4. november 2008 Hehe....ja og mange her røyker heeeeeeeeelt sikkert light:-) Røyking har blitt tabu i det hele og det store generelt, og da funderer jeg litt på hvorfor det å røyke i svangerskapet er liksom blitt "se til helvete å ikke diskuter det emne der" hehe:-) Men ellers kan vi diskutere hvor ille det er når røykerene står i innganger og slikt.....forpester hele senteret...fysj..Så lenge man ikke er gravid da:-) Ellers alt bra med magen og kvalmet har gitt seg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå