Gå til innhold

Andre med store søvnproblem?


Sjøsprøyt76

Anbefalte innlegg

Er dritlei av å venta! Termin er over midtnatt. Søv i økter på ca 1 time, men har som regel berre to slike økter i løpet av natta. Må ta igjen litt på dagtid. Beste sjansen for meg til å få sova er på ettermiddagen.

 

Det pirrar i føtene slik at eg ikkje klarer å slappa av. Viss eg skulle vera heldig å unngå pirringa er det full aktivitet i magen. Då klarer eg jo å slappa av litt, men har vanskeleg for å sova.

 

Veit eg drikk for mykje vatn, for seint på kvelden. Det klarer eg ikkje å kutta ut. Bruker kjølande fotkrem. Det verkar av og til. Når eg kjenner at det er umogleg å få sova, står eg opp. Då går eg barføtt for å verta kald i føtene slik at sjansen er større for at eg skal kunna sovna når eg prøver igjen etter ca 1 1/2 time.

 

Er det andre som har det slik? Nokre gode råd? Trur ikkje eg klarer dette i to veker til. Har vore slik i tre veker nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har å store problemer med nattesøvn å har enda 3 uke til termin:S

I tilleg til å hele tia måtte opp på do så e æ vældi plaga me mye halsbrann som ende opp me oppkast på natta i rundt 3-4 tia å etter det e det ikke sjans for mæ å få sove ijænn..

Bynne å bli vældi lei nu å vet ikke helt kor æ ska gjøre av mæ så skjønne ka du går gjennom..

Drikk å mye vann på natta men skjønne ikke kordan æ ska klare mæ uten, føle mæ dehydrert om æ ikke får drikke no når æ e våken..

Får desværre ikke sovve så mye på ettermiddagen heller her så bynne å grue mæ litt til fødsel om æ ikke får spart opp mere energi:S

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søvnprøblemer selv om natta... Våkner halv 6 HVER morgen. Når klokka nærmer seg 10 må jeg legge meg nedpå en times tid før jeg fortsetter dagen.

 

Håper denne tendensen går seg til snrt.. vil at småen skal komme jeg nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...