Gå til innhold

Andre med store søvnproblem?

Anbefalte innlegg

Er dritlei av å venta! Termin er over midtnatt. Søv i økter på ca 1 time, men har som regel berre to slike økter i løpet av natta. Må ta igjen litt på dagtid. Beste sjansen for meg til å få sova er på ettermiddagen.

Det pirrar i føtene slik at eg ikkje klarer å slappa av. Viss eg skulle vera heldig å unngå pirringa er det full aktivitet i magen. Då klarer eg jo å slappa av litt, men har vanskeleg for å sova.

Veit eg drikk for mykje vatn, for seint på kvelden. Det klarer eg ikkje å kutta ut. Bruker kjølande fotkrem. Det verkar av og til. Når eg kjenner at det er umogleg å få sova, står eg opp. Då går eg barføtt for å verta kald i føtene slik at sjansen er større for at eg skal kunna sovna når eg prøver igjen etter ca 1 1/2 time.

Er det andre som har det slik? Nokre gode råd? Trur ikkje eg klarer dette i to veker til. Har vore slik i tre veker nå.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139045341-andre-med-store-s%C3%B8vnproblem/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har å store problemer med nattesøvn å har enda 3 uke til termin:S

I tilleg til å hele tia måtte opp på do så e æ vældi plaga me mye halsbrann som ende opp me oppkast på natta i rundt 3-4 tia å etter det e det ikke sjans for mæ å få sove ijænn..

Bynne å bli vældi lei nu å vet ikke helt kor æ ska gjøre av mæ så skjønne ka du går gjennom..

Drikk å mye vann på natta men skjønne ikke kordan æ ska klare mæ uten, føle mæ dehydrert om æ ikke får drikke no når æ e våken..

Får desværre ikke sovve så mye på ettermiddagen heller her så bynne å grue mæ litt til fødsel om æ ikke får spart opp mere energi:S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...