Gå til innhold

Måtte ta en ny test i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare for å være på den sikre siden - og den var positiv :-) Er altså fortsatt gravid, og kan glede meg til ultralyd på mandag. Blir spennende! Noen som vet hva man kan forvente å se i uke 11?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I uke 11 ser du fosteret tydelig, en liten baby med armer og bittesmå ben, den beveger seg rundt omkring og sparker med bena og veiver med armene. Den er bitte bitte liten, men den er veldig tydelig et lite menneske. Helt utrolig opplevelse. Hade UL i uke 10+4 med datteren min, og det minnes jeg faktisk med større begeistring enn den ordinære i uke 18... :)

Skal selv på UL i uke 12+5, gleder meg enormt!!!! :)

Men det kommer veldig an på gynekologen hva du ser/hvor nøye de gidder å gjøre dette.. Men er han/hun for snar er det jo bare å spørre om de ikke kan vise deg babyen en gang til, så du får sett den ordentlig!! Og husk å be om å få en utskrift av et UL-bilde! kjipt å gå derfra uten, som jeg gjorde nå sist i uke 8+0 :( Det er ikke alltid de husker å skrive det ut..

Gled deg!! :)

Skrevet

Så flott å høre! Jeg er 11+2 når jeg er på ultralyden, i følge mine beregninger. Gleder meg til å se. Får bare håpe alt står bra til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...