Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 det var så grusomt! mini sto på stellebordet mens jeg holdt henne og jeg er usikker på hva som skjedde men tror hun følte at hun mistet balansen og kastet seg bakover... og jeg mistet grepet.... jeg prøvde flere ganger å få tak i henne og tror jeg dempet fallet drastisk, jeg hadde tak i henne flere ganger og tror kanskje at selve fallet ikke ble høyere enn fra bleiebøtte-høyde. hun startet å gråte med en gang og jeg hørte ikke noe dunk som tydet på at hodet traff gulvet. hun stoppet å gråte rimelig fort og lekte videre som ingenting. men så kom reaksjon min! jeg begynte å hylgrine og klarte nesten ikke å bevege meg, tenkte på hva som kunne ha skjedd og hvor utrolig heldig hun var som ikke slo seg ordentlig, tror hun ble mer redd,sjekket hele kroppen og ingen merker, men føler meg som verdens verste mamma!! slike ting skal bare ikke skje!! :'( men det ble en tankevekker og vil bare oppfordre alle til å slutte med stellebord når barna begynner å bli urolig. er så fort at det kan skje selv om man passer nøye på.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Huff ja, ulykker skjer fort. Vår gutt setter bakbeina i stellebordet og sparker seg bakover, holdt på å kaste seg ut av stellebordet. Heldigvis klarte samboer å stoppe før han nådde kanten. Etter det skifter vi konsekvent på gulvet.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 Stellebordsulykker skjer desverre alt for ofte, har (bank i bordet) ikke skjedd noe her, men kjenner mange som har opplevd at barnet har fallt ned, og tenker på det hver gang vi steller! Har problemer med ryggen, og derfor er stellebordet perfekt høyde for meg, men skummelt alikvel.... Skjønner godt at du fikk deg en støkk, og håper det går bra med jenta di!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 Var til legen med mini pga det da han var 8 mnd... Sparket seg utfor kanten og jeg rakk ikke å ta i mot dessverre... falt på et par håndduker, men likevel. Barnelegen vi var hos sa at hvis ikke babyen hadde tap av bevissthet, men gråt umiddelbart, var det mest sannsynlig helt bra. Han hadde selv en sønn som hadde falt ned fra stellebordet da han skiftet på ham for noen år siden.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #5 Skrevet 5. november 2008 Når mini ligger på stellebordet har jeg alltid en hånd rundt foten hans:)Er 2 år og har heldigvis ikke hatt noen ulykker.
Den drygaste Skrevet 5. november 2008 #6 Skrevet 5. november 2008 Ja det er skikkelig ekkelt det der! Her sluttet jeg med stellebord når vesla begynte å reise seg selv. da tok jeg av puten og byttet på gulvet.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #7 Skrevet 5. november 2008 Til anonym 00:11 5.11.2008 Bakbeina faktisk!! Haha, den var god altså. Fikk meg en god latter da jeg så for meg forbeina ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå