Alba44 Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Slike flettede med håndtak som passe utmerket til picnik. Har vært nesten overalt og spurt og sett, men finner det ikke altså. Ei på Bohus sa det kun var sommervare.. Noen som vet?
Gjest Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Så slike i tilbudsavisen fra ica maxi. Kanskje de har slike på jysk også?
trine->mai07 og juni09 Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 Hm... Lurer på om jeg har sett det på nettet, men er jammen ikke sikker på hvor.. skal prøve å tenke hvor jeg har sett det.
Gjest Skrevet 5. november 2008 #5 Skrevet 5. november 2008 Jeg har kjøpt på "festivaler" om sommeren. Mener å ha lest et sted at Åhlens har......aner ikke.
Alba44 Skrevet 5. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. november 2008 Takk, jenter! Ser Jysk har en på nettet, men tror den er litt liten.. Flere som kan hjelpe meg??
Alba44 Skrevet 5. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 5. november 2008 Har vært på europris. Sjekket ikea på nettet uten hell. Hva er Dagsmarked?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå