Gå til innhold

er det naturlig for dere å bruke fraser som "

Anbefalte innlegg

Skrevet

elsker deg" og "du er den beste", "hva skulle jeg gjort uten deg" til VENNER??

surfet rundt på nettby - (aldri lekt her før, sjekket bare min kusines nettbyprofil,) og blir overrasket over hvor mange som legger inn slike hilsener til hverandre..Og det jenter "godt opp i årene" - slettes ikke bare 13åringer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt unaturlig for meg hvertfall, hehe

Skrevet

Elsker deg- Aldri..

Du er den beste bare i sammenhenger som feks fått hjelp med et eller annet. Samme med det siste. Sånn du er en reddende engel, hva skulle jeg gjort uten..

Skrevet

kanskje ikke "elsker deg", men de to andre har jeg null problem med å bruke til venner :) men noen av mine beste venner har jeg nok sagt at jeg elsker, fins jo flere måter å mene det på, enn "kjærestemåten" :)

Skrevet

Ehh, ikke elsker i hvertfall! Det er forbeholdt de jeg faktisk elsker, og der kommer ikke venner inn under. Men de aller beste har jeg sagt at jeg er glad i, og at jeg savner om det er lenge siden sist.

Skrevet

Jeg kunne nok ha utbredt den elsker-biten i en eller annen slags lykkerus over et eller annet, men jeg sier ikke det til vennene mine snn til daglig liksom. De andre der har jeg ikke så store sperrer for å benytte meg av.

Skrevet

Kunne ikke det nei:)

Kunne heller ikke falle meg inn å skrive lol, rofl og andre slike dustete forkortelser.

Skrevet

Ja, sier det ofte jeg! :) Sier ikke akkurat elsker deg så ofte, men kan si det litt på tull hvis en venninne har jo noe skikkelig fint, eller sagt noe skikkelig hyggelig. Sånn type: Ååå, jeg elsker deg ass! Hehe. :)

Skrevet

Nei, absolutt ikke. Bruker ikke slike fraser til mann, barn eller annen familie en heller. Helt unaturlig formulering og ordbruk for meg:)

Skrevet

Nei, jeg synes det er litt fjernt... Sier jeg elsker deg til barnet mitt, men ikke til venninne mine... Høres teit ut synes jeg =p

Skrevet

Nei, sånt sier jeg bare til barn og mann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...