Gjest Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Hun ligner en liten skjør engel, skikkelig glansbilde vakker.. Åhh.... Jeg gleder meg så til å se henne.
JenteBeibi.04.02.09<3 Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Hei! Å ko kjekt da! Når jeg var på 3D UL så fikk vi ikke så veldig tydelig bilder pga at hu var så sjenert
Gjest Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Å det er jo litt synd da, når man endelig har tatt seg råd til det...:S Jeg har det ene bilde på profilen min. Jeg synes hun er verdens vakreste.. hehe Men sånn sier vel alle om barnet sitt:)
Lillelinn84ogEmilio Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 DU HAR GLEMT Å ORDNE DET TIL SÅNN AT ANDRE KAN SE BILDET Å. Du må ha det på skrytebilder troe jeg også legge til en link så andre kan se det å Har noen av min lille engel på min side, og synes sef at han er verdens vakreste barn:)
Gjest Skrevet 5. november 2008 #5 Skrevet 5. november 2008 Oi har jeg glemt det? Må inn å fikse med en gang! Takk for at du sa i fra:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå