L|ndA - 2 små gullgutter! Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 tenker ikke bare på at det er mange som velger å være hjemme ekstra for å få mer tid med barna, men det er jo faktisk vanskelig å få barnehageplass mange steder i løpet av permisjonstiden. hvordan gjør dere det ? dagmamma? bare nyskjerrig her, føler meg veldig heldig i min situasjon egentlig: permisjon fra jobb ferdig i januar, studerer da fra januar 09 - mai 10 med barnehage fra august 09. da får jeg masse tid sammen med småen før barnehage og når han starter i barnehage kan jeg hente han tidlig hvis jeg har lyst til det.
Alba44 Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Jeg har ulønnet permisjon. Skal ha det minst 1 år. Gutten min er nå straks 17 mnd og jeg nyter hver dag sammen med han <3
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 Har tatt 1 år til med perm men jobber noen ekstravakter. Tulle på 1 og 2 år. Tulla på 2 har barnehageplass. Tulla på 1 er da hos svigers eller mine foreldre. Nyter tullene men nyter også noen dager på jobben. Mannen min sier jeg ikke trenger jobbe har god økonomi men jeg storkoser meg de dagene jeg er på jobb.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 Var hjemme til hun var litt over to, søkte 50% fra hun var året, men fikk ikke plass. Er egentlig ferdig utdannet, men tar noen flere stp. fordi jeg kan og fordi lillemor da slipper gørrlange dager i barnehagen hver dag.
Tommage♀♂ Skrevet 4. november 2008 #5 Skrevet 4. november 2008 Jeg gikk hjemme 6 mnd ekstra, deilig! Var ferdig med fødselspermisjonen i mars, og gikk hjemme til slutten av August. Fikk en deilig sommer sammen med barna før maset og kjaset begynte. Men må si at det var utrolig morsomt å begynne i jobb igjen også etter å ha gått hjemme sammenhengende i 3 år! (2 barn)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå