cec26 Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Hei hei;) nei, det har jeg ikke gjort før...
Shiny84 Skrevet 4. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2008 ok... hvordan gjør du det da? bare kommer det eller har du noe "hjelpemiddel"?
*Bambi + spire* Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 Tankefull: spår du? eller holder du på å lære? eller er du bare like nygjerrig som meg?
Shiny84 Skrevet 4. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. november 2008 jeg drev med det før, var såkalt klarsynt..., men har klart å blokke det meste nå.... så bare lurer på andre som driver med det om hva slags framgangs måte de har osv..
*Bambi + spire* Skrevet 4. november 2008 #6 Skrevet 4. november 2008 Okei, høres spennende ut:) Ble du lei eller? Kan vel være litt slitsomt til tider, spesielt for de som ser ting de ikke vil se egentli..
Shiny84 Skrevet 4. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. november 2008 ja, klarte jo å kontrollere det ganske greit, men..... man blir veldig påvirket av andre sine skjebner, kan sette en støkk liksom.. Og " de jeg hadde med å gjøre" var ikke noe bra for å si det sånn. den man får informasjon fra om du skjønner..
cec26 Skrevet 4. november 2008 #8 Skrevet 4. november 2008 Jeg går inn å " lese" eller mediterer eller hva man vil kalle det kanskje... på den personen som spør, ser mye på fødeselsdato, men selvføgelig de jeg spår ansikt til ansikt blir det jo mye mere utfyllende...jeg får opp bilder og og det kommer informasjon til meg, det er den lille stemme nsom alle har som snakker til meg da... for å si det på en enkel måte, også bruker jeg mye steiner til hjelpemiddel... har kort, men bruker ikke det så mye...sånn fungerer det på meg...
Shiny84 Skrevet 4. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 4. november 2008 det blir nesten samme som "center" da... senker hjernefrekvensen for å tilegne seg info.... bare ikke med stener og sånn da... mer direkte kontakt.. ser du noe babis på meg i nærmeste framtid el? 110784
*Bambi + spire* Skrevet 4. november 2008 #10 Skrevet 4. november 2008 Tankefull: Nei da kan jeg forstå at du ville stoppe. Synes det er så spennende med dere som har sånne "evner" eller hva jeg skal kalle det for. Selv har jeg ingenting bortsett fra en veldig god intuisjon! Også hender det at jeg er på badet hører at samboer låser seg inn å henger nøkklene på plass osv. , og når jeg kommer ut fra badet så er det ingen der. Da vet jeg at om 10-20 min så er han hjemme.. Rart det der..
Shiny84 Skrevet 4. november 2008 Forfatter #11 Skrevet 4. november 2008 det du beskriver er et velkjent fenomen.... he, he, er et ord for det, men husker det ikke i farta..! Alle mennesker har jo slike evner, men ikke alle er "fininnstillt" på en måte... finnes kurs man kan gå for å "åpne" sinnet.... ikke at jeg anbefaler det alså, men.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå