trompetisten Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Jeg har seriøst ikke peiling på slike spillkonsoller. Hva er best? Hva er forskjellen på de egentlig? Hvis jeg skulle få "galskapen" over meg, å kjøpe noe sånt til farsdagen (blir jo litt til mor også da :-D)
MiniMe&Dr.Evil Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Du får de samme spillene på Playstation 3 X-BOX 360. Wii er kanskje litt mer barnespill maskin. Playstation 3 er bra da du også kan spille Blu-Ray filmer på den. Hvis du ikke vet hva det er, så er det enkelt forklart DVD med mye bedre bilde og lyd. Ville absolutt gått for Playstation 3.
MiniMe&Dr.Evil Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 Skulle stå Playstation 3 OG X-BOX 360 i den første setningen
trompetisten Skrevet 4. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. november 2008 Takker og bukker PS3 var nå litt dyr da, i alle fall for min pengebok
MiniMe&Dr.Evil Skrevet 4. november 2008 #5 Skrevet 4. november 2008 Ja, den er absolutt dyrest, men sånn for i fremtiden er den absolutt best da den har innebygd Blu-Ray spiller. Vi har forresten alle tre maskinene. Vi er glade i elektroniske duppedingser her hjemme
*Udon'tKnowMe* Skrevet 4. november 2008 #6 Skrevet 4. november 2008 1eg har en wii =) har mye moro med den.. arti å spille sammen med vennegjengen i festlig lag =) alle peiver galning rundt i rommet =p
trompetisten Skrevet 4. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. november 2008 Det er vi også, men akkurat slike spillmaskiner har vi ikke. Har derimot 4-5 pc`er her hjemme, men har litt lyst på en skikkelig spillmaskin....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå