Gå til innhold

Cec26 er jeg vanskelig og spå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og titter på innleggene om spå hele tiden her og blir skuffet hver gang for at jeg blir hoppet over,bare lurer på om jeg er vanskelig å lese?Syntes du er veldig flink og du har jo vært kjent som og ha mye rett tidligere på spå forumet også..God bedring til barna:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ei hei;) du jeg har spådd deg altså...hehe;) husker ikke i hvilken tråd... men du har blitt spådd.... .. takk for hyggelig tilbakemedling da...;) det var du som hadde en gutt fra før av? på ca 3 år ikke sant?

Enten så blir du gravid rundt disse tider eller så skjer det neste mnd... føler strekt graviditet p ådeg altså:) lykke til da;)

Skrevet

ååå jeg som har prøvd å lese alle disse spå trådene om og om igjen for å se om jeg hadde blitt spådd, beklager da har jeg ikke fått med meg det.Skal se igjen jeg:)

Jeg har en jente som ble 3 i aug, Du har en gutt på 3 eller?Ser du hvilket kjønn og hvor mange barn tilsammen?Dette blir spennende for det er 3 til som har sett nær graviditet på meg og de har sagt nov.Har el idag så blir spennende å se da må bare stå på nå hehe..Takk for at du tok deg tid.

Skrevet

Ikke så lett å lese igjennom disse trådene da;) hehe...l har jo blitt lange... jeg ser en gutt p ådeg jeg;) Ja, jeg har to gutter en på 3 og en på snart 2 år...

Du får ha masse lykke til da;)

Skrevet

Ja de trådene er blir veldig lange, men har lest igjennom og finner ingenting, uansett tusen takk for svar, nå er jeg spent fremover altså.Har dere begynt å prøve nå eller?

Skrevet

Nå fant jeg tråden:)gravid ganske snart ååå det blir spennende fremover takk igjen:)

Skrevet

tror jeg sendte deg en pm for en stund siden... er jeg vanskelig å lese kanskje?

helt greitt om jeg er altså, bare greitt å vite om du har fått pm'en eller ikke ;)

synes de ekstra funksjonene her inne er litt knotete....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...