*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Er det noen andre som har opplevd dette, og evtn sjekket det opp? Hva slags svar har dere fått av gyn da? Har ofte smerter og er øm i venstre eggstokk, og hoven i livmoren...
Zitro Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Hvordan kan du kjenne at du er hoven i livmora når den ligger langt nede i bekkent ditt? Man kan jo kun kjenne livmora når man er gravid tenker jeg på... Ang eggstokkene så kan der være cyster, dem er som regel helt ufarlige og vanligere enn folk tror....
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 5. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2008 Nei, kan jo ikke kjenne livmoren hehe.. Men er liksom hoven helt nederst, der livmoren ligger.. Hoven og øm der.. Ja, er cyser jeg tenker på også, men de er altså ikke farlige?
Zitro Skrevet 5. november 2008 #5 Skrevet 5. november 2008 Nei, vannfylte cyster er ikke farlige. Men dem kan sprekke og da blir det smertehelvete uten like. Jeg ble innlagt på sykehus pga smerten var så intens. Rett på overvåkninga gitt... Dagen etter var smerten betraktelig mindre så det var liksom bare dem 12 timene etter at det sprakk at dem var så vondt. Du kunne jo få deg en time hos gynekolog slik at dem får tatt ultralyd av eggstokkene dine så ser dem om det er noen cyster der... Og selv om man har cyster så er det sjelden dem sprekker så du må ikke engste deg for det...
Mamma+2 Skrevet 5. november 2008 #6 Skrevet 5. november 2008 Hei, har mye av det samme som deg tror jeg...har endel ubehag og smerter på sidene - ved eggstokk og helt nede slik du beskriver...vert til gynekolog og tatt ultralyd ,men ikke funnet noe galt...annet enn at jeg føler det nå har blitt mer " nedtrykk" og er henvist til sykehuset for å vurdere om det er fremfall, slik at de skal operere. Gynekologen jeg var hos syns jeg var i grenseland.... har gått slik i mange mnd....så er temmelig lei ..men ringte sykehuset og hørtes ut som det kunne bli undersøkelse nå i mnd skiftet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå