Gå til innhold

Nå begynner jeg og grine over Greys... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en grusom situasjon... håper jeg aldri, AAALDRI, vil oppleve det.... stakkars baby og stakkars foreldre..... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkar liten! Det må være helt grusomt å oppleve at noe skjer med sitt barn :( Skal ikke mye til før tårene kommer her når jeg ser på sånne ting :(

Skrevet

Gråt gjennom nesten hele kapittelet... jeg holdt på å miste min 8 uker gamle baby i RS virus, og dette blusset opp gamle minner, da hun ikke klarte å puste selv... Nå må jeg roe meg ned ja...

Skrevet

En ting er sikkert, i morgen skal jeg på ikea å få nytt festebånd til bokhylla, det som fulgte med har jeg jo rota bort. Men nå skal hylla skrues fast. DET skal ikke skje med noen av mine barn

Skrevet

Å sitte på oppvåkninga er helt jævlig... Sitte og vente på at den lille babyen din skal våkne, og håpe alt er gått fint.. Har det friskt i minnet, 3 uker siden i dag, siden vi satt slik... Ikke så altfor lenge til neste gang, jeg gruer meg noe vannvittig... Uner ingen i hele verden å ha syke barn...

Skrevet

Lillegutten vår ble innlagt på sykehus igjen igår. Han har heldigvis kommet hjem igjen nå, men man kan si at tårene spruta når jeg så på grey´s, ja. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...