Holly❄️ Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 For en grusom situasjon... håper jeg aldri, AAALDRI, vil oppleve det.... stakkars baby og stakkars foreldre.....
♥ Celines mamma ♥ Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Stakkar liten! Det må være helt grusomt å oppleve at noe skjer med sitt barn Skal ikke mye til før tårene kommer her når jeg ser på sånne ting
4skatter Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 Gråt gjennom nesten hele kapittelet... jeg holdt på å miste min 8 uker gamle baby i RS virus, og dette blusset opp gamle minner, da hun ikke klarte å puste selv... Nå må jeg roe meg ned ja...
Gjest Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 En ting er sikkert, i morgen skal jeg på ikea å få nytt festebånd til bokhylla, det som fulgte med har jeg jo rota bort. Men nå skal hylla skrues fast. DET skal ikke skje med noen av mine barn
Petrine C",) Skrevet 4. november 2008 #5 Skrevet 4. november 2008 Å sitte på oppvåkninga er helt jævlig... Sitte og vente på at den lille babyen din skal våkne, og håpe alt er gått fint.. Har det friskt i minnet, 3 uker siden i dag, siden vi satt slik... Ikke så altfor lenge til neste gang, jeg gruer meg noe vannvittig... Uner ingen i hele verden å ha syke barn...
Gjest Skrevet 4. november 2008 #6 Skrevet 4. november 2008 Lillegutten vår ble innlagt på sykehus igjen igår. Han har heldigvis kommet hjem igjen nå, men man kan si at tårene spruta når jeg så på grey´s, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå