Gå til innhold

Student og mamma - søker jobb, tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger en ekstra inntekt når jeg begynner å studere, da studielån + mannens lønn blir veldig knapt..

Noen som har tips til jobber som er "lette" å få for studenter? med noenlunde ok lønn? (hva er ok lønn? over 130kr timen? )

Vil helst unngå sykehjem, men tar det om det er eneste på markedet.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tenkt tanken, men får ikke butikkansatte kjip lønn? (har hørt "skrekkhistorier" om en hundrelapp i timen). Dessuten vil jeg ha mulighet for å jobbe søndager også. (Evt overtid..)

Hi

Skrevet

Jeg jobbet på gatekjøkken til 125 kroner timen, nå jobber jeg i barnehage til 113 kroner timen. Vet ikke hvordan butikklønn er, men trodde ikke det var såå ille.

Ellers er jo nattevakt en god mulighet for deg hvis du kan, betaler vel litt ekstra da kan jeg tenke meg.

Skrevet

Å, det var bra lønn! (har bare 2-3-tusen i nåværende jobb, og det er det ingen mulighet for overtid)

Jobber du nattevakt på sykehjem eller i psykiatri?

(Har vurdert psykiatri, synes det virker veldig interessant.)

Hi

P.S Takk til dere som svarer :)

Skrevet

Hva slags nattarbeid er det du har 3småkrapyl?

Jeg kan nemlig også tenke meg nattarbeid. Har ingen utdanning innen helsevesenet, men kunne godt tenke meg å begynne der. Har tidligere jobbet mest på kontor, og har lyst til å gjøre noe annet nå.

Syns bare det er vanskelig å ta det steget liksom... Og er det vanskelig å få jobb når man ikke har utdanning/erfaring i sånt arbeid fra før?

Skrevet

Sånn som du beskriver det, så høres det kjempegreit ut! :)

Skal surfe innom nav sine sider og se hva som står der.

Hi

Skrevet

Kan få jobb hos meg :) Eller oss heter det vel hehe...

Men da må du komme til Østfold :)

Skrevet

Høres veldig fristende ut, men blir litt lang reisetid ;) Tror ikke jeg får med meg mannen på flyttelasset :)

Hi

Skrevet

Hotell/restaurant? Hjemmetjenesten? Butikk? Dersom du studerer helsefag kan du kanskje ta vakter på en spennende sykehusavdeling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...