Gå til innhold

Hva er dette?

Egget/pfeew med lille nurk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forventet eggløsning på fre eller lør. Som forventet fikk jeg øm livmor på torsdag (pleier det før el). På fredag var ømheten mer merkbar. Lørdag var ømheten nesten helt borte igjen. Fikk aldri den vanlige stikkingen slik jeg pleier når jeg har el. Og siden jeg har blitt medisinert for senebetennelse den siste uka, tenkte jeg at jeg ikke har kjent stikkingen fordi pillene er en smule smertestillende.

Så på søndag utover ettermiddag/kvelden kom ømheten tilbake, og noe stikking på høyre side. Mandag var dette så merkbart og på grensen til vondt at det var ubehagelig å gå. I dag har det avtatt noe, men det er fortsatt ømt. Kjenner ømheten best når jeg går og bøyer meg. Og hvis jeg presser når jeg er på do...

Er altså 6. dag med ømhet i dag... Jeg har aldri vært øm i så mange dager i forbindelse med el.. Maks 3 dager.. Kan det være medisinen (Brexidol) som har klusset med el, eller kan jeg ha blitt gravid??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei pfeew, jeg er helt ny her og inne i min 1. aktive prøveperiode. Måtte bare svare deg på dette - for jeg har det på akkurat samme måte selv nå, minus brexidolen da. Jeg hadde eggløsning i går tror jeg, med stikninger som vanlig. Jeg har fulgt med på syklusene lenge pga vi har hatt lyst til å prøve, så jeg kjenner det godt igjen, og det bruker bare vare i max noen timer for meg. Men det har bare fortsatt i hele dag, og endret seg slik at det nå er en jevn smerte, helt annerledes enn hva det bruker å være.

Jeg har hørt at det kan være slik når man blir gravid, så man får jo litt forhåpninger. Satser på at det er det vi opplever :)

Lykke til, håper du er gravid nå - det fortjener du etter å ha prøvd i 7 mnd!

Skrevet

Vet ikke om det har noe å si at du går på brexidol, men det tror jeg ikke. Det kan nok gi bivirkninger som magesmerter osv. , men tror ikke den vil gi deg smerter som stikkniger.

Kan være at du er gravid, håper det!:)

Ønsker dere begge lykke til!!:)

Skrevet

Hei Ella!

Tusen takk for svar! Mine eggløsninger har vært like i 6 måneder...stikkingen har alltid kommet sent på kvelden, og vært borte neste dag... Og da har også ømheten vært borte... Men, nå er det helt annerledes..og seks dager med ømhet er jo litt lenge synes jeg..hehe.. Så jeg har forhåpninger nå, det må jeg innrømme :-P

Krysser fingrene for oss begge Ella ;)

Jeg kan ikke gjøre annet enn å se det an noen dager..forsvinner ømheten innen noen dager så var det vel bare el som var annerledes pga medisinen..pillene kunne nemlig gjøre at man blir mindre fertil...

Skrevet

Takk for svar Carro :)

Brexidolen har ikke gitt meg magesmerter..dette er veldig som eggløsning-ømhet..slik jeg pleier å ha..men, dette har vart i 6 dager nå, og det synes jeg er rart... Hååååper :)

Skrevet

Ja synes også 6 dager var lenge, høres jo mistenkelig ut som noe som skjer der nede :) Rart - men dette er eneste gangen jeg er glad for å ha vondt i magen, hehe...Skal melde meg inn i IKM uke 47, så er det bare å vente å se, du har vel IKM uka før eller?

Skrevet

Hei vennen,

Ikke for å skuffe deg, men Brexidol'en og/eller senebetennelsen kan ha utsatt el.... Ellers så opplevde jeg det samme i forrige pp.... MEN jeg håper jo for deg da! :-D

Klem

Skrevet

Ella - Har ikke direkte vondt..bare ømhet.. Men, jeg har gjerne masse ømhet jeg, så lenge det er pga en liten spire ;) Og kjenner det kun når jeg beveger meg..

Jeg har ikm helgen uke 46 :)

Skrevet

Hei A, jeg vet..tror mest at dette er el-kluss pga pillene.. :( Men, får litt forhåpninger også..hehe.. Får bare vente å se :)

Skrevet

Heldigvis hadde vi sex lør+søn :) Hadde da spart opp siden tirsdag.. :)

Skrevet

Er øm i dag også.. 7. dag med ømhet.. Fortsatt på høyre side.. Kan det være noe galt??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...