Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Magen stikker rett ut, men har fått sikker beskjed på ordinær ul og 3D at det er jente! Hadde sånn mage sist også, men det var gutt! Er vel ikke alle kjerringråd som stemmer!
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 Jeg har skikkelig jentemage, men venter gutt:-) Samme hadde jeg sist og det var gutt da også..Nei, har ikke mye troen på guttemager og jentemager, det har nok med hvordan kroppen vår er bygd og hvordan den bærer barnet.
Gjest Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 Det har med morens kroppsfasong å gjøre, har ingenting å gjøre med hvilket kjønn man bærer på må ikke høre på sånt tull.. Jeg har hatt såkalt guttemage i begge graviditetene men har ei jente og venter 100% sikkert ei jente til
Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 4. november 2008 #5 Skrevet 4. november 2008 Jeg har jentemage og skal ha gutt... teller det? Hadde maken mage sist og da var det jente...
*Ine* m/ novembergull i magen Skrevet 4. november 2008 #6 Skrevet 4. november 2008 Jeg får stadig høre at jeg har "guttemage". Vet ikke kjønnet på babyen min, så det blir spennende å se..
frøet76 Skrevet 4. november 2008 #7 Skrevet 4. november 2008 Hvis det er guttemage å bære alt fremme, så har jeg en guttemage. Men jeg bærer på ei jente.
Voyage Skrevet 4. november 2008 #8 Skrevet 4. november 2008 Man kan ikke se at jeg er gravid bakfra, så derfor har jeg liksom guttemage.. Men ultralydene sier jente ;-)
Frost med sol i magen Skrevet 5. november 2008 #9 Skrevet 5. november 2008 Jeg får stadig høre at jeg har guttemage, men vet etter flere ul at det er ei jente. Kanskje det er ei guttejente?
Krissy78 Skrevet 5. november 2008 #10 Skrevet 5. november 2008 Jeg tror ikke på det med formen på magen... Klart det gjelder for noen men ikke for alle. Jeg har en mage som står rett ut og jeg venter jente. Hadde akkurat lik mage forrige gang også og da var det også jente... Ble så lei av alle kommenterte det og måtte uttale seg om at det bare måtte være gutt og at vi nok hadde fått feil info på UL.
Lillemy2004 Skrevet 5. november 2008 #11 Skrevet 5. november 2008 Hei sist jeg gikk gravid hadde jeg mage hele veien. men den gang la jeg på meg 20 kilo. masse vann. fikk en Jente. men alle andre tegn med hjertelyd og disse tingene sa gutt sist. vi vet det ikke denne gangen heller. men magen er anderledes og jeg har kvalme og alt det andre som fører med jente i følge kerringråd. men at magen er anderledes er ikke så rart denne gangen har jeg bare lagt på meg 9 kilo og har 6 + 2 uker igjen. blir spennede og se hva jeg får. mine svangerskap har vært helt forskjellige:) ha en fin dag. klems
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 5. november 2008 Forfatter #12 Skrevet 5. november 2008 Jeg har også merket det med annerledes svangerskap = annet kjønn. Men jeg har altså guttemagen denne gangen også (og har dessverre lagt på meg like mye). En venninne av meg hadde hørt sikkert på UL at hun skulle ha jente, men jordmoren sa at hun skulle ikke bli forundret om det var gutt, for hun hadde sånn guttemage. Synes det var litt rart at jordmor trodde på sånt! :-) (Det ble en jente, da.) Min JM har i hvert fall sagt at dette med pulsen er tulleball.
Phu Skrevet 5. november 2008 #13 Skrevet 5. november 2008 hehe det er like morsomt å lese vær gang, men jeg har også en sånn typisk gutte mage men vet ikke hva vi får, tok den gode gamle testen med gifteringen i en trå i går og fikk da resultat at det blir en gutt, men etter alle andre gamel kjerringråd så har jeg vell tatt de fleste etter hvert og har kommet ferm til at det blir en snål bebis vi får for jeg er sånn ca 50-50 på gutt og jente........ Så jeg går nå å håper på at det virkelig er en bebis me får...... hehehehe Kan ikke velge alikevell så tiden vil vise Lykke til alle sammen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå