Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Er det virkelig sånn at de fleste her bruker mange tusen på sine kjære til jul? Syntes 3-6tusen hørtes mye ut til en sånn anledning.. For all del, har man råd er jo det flott bare lurer jeg da.. Er det bare meg som syntes det blir mye? man er jo like glad i personen uannsett pris, ikke det jeg mener.. men lurer litt på hva dere kjøper jeg da
Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Jeg bruker nok noen tusen på gaver til barna. Men jeg har ikke noen andre å kjøpe gaver til heller, så jeg blir ikke akkurat blakk av det. Jeg liker å kjøpe gaver som man husker, og som varer lenge, og ikke bare noe man absolutt trenger, for det ville de jo fått uansett.
Silvia Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 Faller meg ikke inn å bruke flere 1000 på julegave til kjæresten. I fjor fikk han noe til 700 kr (musikk dvd + tilbehør). Det var det han ønska seg. I år får han kanskje noe billigere, kommer litt an på hva som står på ønskelista.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 Til alle barn i familien som ikke er våres. Max 100kr pr hode. Alle voksne i familien. Max 130kr pr hode. Til min kjære. Max 500kr.. Men har funnet utrolig mye flott til alle.. Sliter litt med gaven til typen..
Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #5 Skrevet 4. november 2008 Ja det blir jo litt etter hva personer ønsker seg da Jeg syntes liksom det er greit om det ikke blir så dyrt om det er unødvendige ting jeg da Men når jeg tenker etter kan jeg jo skjønne at om det er noe man trenger ol er det vell greit med så dyr gave tja..
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 4. november 2008 #6 Skrevet 4. november 2008 Det kommer helt an på, men for vår del har det nettopp vært dårlig råd som har gjort at vi har kjøpt dyre julegaver til hverandre de siste par årene, nettopp fordi vi bruker anledningen til å kjøpe ting vi trenger men ikke har råd til å kjøpe ellers i året.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #7 Skrevet 4. november 2008 I min familie hadde vi uvanen å bruke alt for mye på hverandre. Det tok sånn av til slutt at vi rett og slett måtte bestemme oss for en grense på 500,- fra hver person til hver person, også spleiser vi heller på finere ting. Til min kjære har jeg alltid kjøpt noe litt finere, i skala 1000-2000, men nå tror jeg ikke at vi har råd til slikt lengre... :-)
Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #8 Skrevet 4. november 2008 Hos oss er det litt mer vanlig med 500kr til jul liksom Til venner ol pleier vi kjøpe en liten ting bare.. sånn at de er husket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå