babylovve Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Noen andre som kjenner kraftige stikkinger i brystet? Varer bare halvt sekund om gangen... I tillegg er de kjempestore nå, big boobis! Og verker, er ømme... Er den stikkingen jeg er bekymret for. fantaserer om at det kanaksje er melkekanalene som åpner seg eller noe... Men det er litt tidlig for det enda:-) Er nå 6 + 5 uker på vei.
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Mine er konstant ømme. Om jeg løper opp eller ned trappen litt fort,stikker og sprenger det noe inni h....... Jeg er 7+1...
babylovve Skrevet 4. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2008 Så godt å høre at det er andre enn meg som kjenner det. Helt sinnsykt jo!:-) Jeg drømmer om å kjøpe meg Sloggi bh!!!. He he he. ... :-) Spørs om blondeBH tiden er over for en periode ja. Jag kan til og med våkne om natta pga ømme pupper. Kan smertene komme når vi ordner med noe? Siden du får når du løper opp trapper, og jeg fikk vondt under seminar på jobben idag (tror jeg fikk et noe spesielt ansiktsuttrykk). Puh, kjenner meg lettet! Hvordan har du det ellers? Jeg har lite plager egentlig, har ikke fått kvalmen.
ben1+ny? Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 Hei, jeg har det myyye av sånne stikkinger i brystet under hele det første sv.skapet. Denne gangen har jeg bare hatt det en liten periode, da brystene også var harde og sprengte veldg til å begynne med, de første 7-8 ukene . Det har vel noe med at de blir klare for amming, noe med melkekanaler eller noe ja..?! Rare greier, og fryktelig vondt i det det stikker!!!
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 5. november 2008 #5 Skrevet 5. november 2008 Formen ellers er ikke så veldig bra:( Er så og si konstant kvalm hele dagen,svimmel og utrolig trøtt. Har ofte veldige mageknip,med luft liksom. Håper plagene gir seg veldig fort.Begynner og bli lei alrede:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå