Gjest Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Klær til dere selv?? Klær til barna?? Diverste stæsj til huset; duker, blomster, telys holdere ol.. ? kafe?? bare lurer på hva som er "vanlig"..
Gjest Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Klær til meg: Varierer veldig (!), men i snitt 200-300 kr kanskje? Klær til barna: Har 3 barn så blir litt når det er ny sesong, kanskje 400-500 kr i snitt? Stæsj: Kan ikke være mye, 20-30 kr eller noe i den duren.
-MtG- Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 Klær til dere selv- som regel ingenting. Kjøper ikke noe særlig klær Klær til barna - som regel ingenting. Han pleier å klare seg bra på det han får til jul og bursdag. Vi bruker kanskje i gjennomsnitt 50-100 kr på klær i mnd til han da. Diverste stæsj til huset; duker, blomster, telys holdere ol. - 0 kr:) kafé - ingen ting. Er på kafé kanskje 3 ganger i året og da bruker jeg kanske 150 kr hvis jeg spiser lunsj.
It's all about me Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 Klær til dere selv?? I nærheten av ingenting. Klær til barna?? 200,- kanskje. Saumferer tilbudstativer og kjøper også ting til år fremover. På den måten får de masse for nesten ingenting. Og de ser alltid supre ut fordet. Diverste stæsj til huset; duker, blomster, telys holdere ol.. ? Også her i nærheten av ingenting. Bruker ikke duker, blomster dreper jeg, telysholdere har jeg nok av i skapene som jeg aldri husker å ta fram.... kafe?? Igjen så godt som ingenting. Kjøper kanskje et par Latte i forbifarten pr. år. Huff, jeg har et ragiskt liv, ha ha ha.
~sjiraff~ Skrevet 4. november 2008 #5 Skrevet 4. november 2008 Klær til meg selv: Veldig variabelt, enkelte mnd ikke noe, andre mnd noen tusenlapper. Tipper rundt 800-1000 kr i mnd (inkl sko og smykker, skjerf ++) Klær til barna: Dårlig med arvegods dessverre så det meste må handles. Men er allikevel mer sparsommelig nå enn jeg var med førstemann. Med klær og sko tipper jeg rundt 4-500 kr i snitt i mnd. Stæsj til huset: Lite... Kanskje 1-200 kr i mnd. Kafe: Også veldig variabelt. Er hjemme i permisjon, så det blit noen kafe besøk i løpet av mnd. Tipper rundt 200 kr i mnd i snitt.
MissBenz Skrevet 4. november 2008 #6 Skrevet 4. november 2008 Klær til meg: 3000 kr. Klær til barnet: gj.s.1500 kr, men det er jo avhengig av årstid, osv... Ting til huset: 2000 kr. Kafe: 150 kr.
Mom2Two Skrevet 4. november 2008 #7 Skrevet 4. november 2008 Vet ikke og vil ikke vite det:-D Er ikke ille da. Aner ikke hva vi bruker på klær, men er fornuftig (for det meste..hehe) Til leiligheten kjøpes nesten bare stearinlys og servietter. Kan ikke bli så mye på en måned. Går en del på kafè da, så kan tenke meg at jeg fint svir av opp mot 500-1000 kr måneden på det i hvert fall??! Teller ikke. Noen måneder mindre andre mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå