Gå til innhold

Noen som har prøverørsbarn her inne?

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Vår jente ble laget med hjelp av IVF. Hadde masse bivirkninger av forsøket og et tøft svangerskap som endte med keisersnitt 5 uker før termin. Hun er 5,5 mnd nå.

Driver og tenker på evt en til. MEN vet ikke om jeg vil igjennom et evt IVF forsøk for å få det til.

Noen som vil fortelle litt om sine erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei , vi har en liten icsi gutt på snart 14 mnd.

Husker forresten deg ;) koselig at dere også fikk det til!!!

Jeg hadde ingen problemer under forsøk og heller ikke i svangerskap så er vanskelig å sette seg inn i....var jo med på det prosjektet som st.olavs og porsgrunn var med på for 2 år siden med kort regime så hadde veldig enkelt forsøk, rett på sprøyter og uttak i løpet av 14 dager.

Vi har veldig lyst på søsken, så må nok igang igjen....men merker jeg gruer for langt regime, er nok flere bivirkninger da tror jeg. tenkte å foreslå kort regime, siden det gikk så bra sist, men vet ikke om de går med på det da :( Vet du om noen som har fått det??

Hvis jeg hadde vært deg ville jeg prøvd igjen, det er jo ingen svangerskap som er like vettu :) Kanskje blir det lett som bare det hehe. Også er det jo veldig sunt med søsken da :)

Skrevet

Hei, skrev til deg inne på ass. befruktning på innlegget til chick27:-)

Mazza, jeg fikk kort regime fordi jeg ble overstimulert på vanlig opplegg. Ble og gravid på det forsøket. Tror nok du får kort regime hvis du ønsker det og det fungerte bra sist. Tror de fleste klinikker bruker kort regime hos noen. Du har jo fått en gutt med det behandlingsopplegget, så da har du jo beviset på at det funker for deg:-) Jeg skal ha samme opplegget neste gang og, går ikke med på noen annet:-)

Skrevet

flott!! Da skal jeg stå på krava hehe

Skrevet

Jeg var på ass.bef sammen med deg :)

Men jenta mi er 13mnd.

Jeg har også lyst på flere barn!

Men bare tanken på å gå gjennom alt hormonopplegget, og enda et mulig jævlig sv.skap frister ikke!!

Så jeg kan desverre ikke hjelpe deg så mye.

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Jeg spurte på Ullevål om muligheten for å få kort regime, men dersom man ønsket det kunne man risikere å vente mange mnd for de kunne ikke reservere plass til deg en mnd. Man fikk kun muligheten til å begynne dersom det var ledig plass der og da.

Men kanskje jeg skulle undersøkt om det hadde vært mulig å få kort regime på Rikshospitalet... Noen som vet om det er mulig å få det der?

Vi har lyst på minst et barn til. Har alltid sagt at jeg ikke skal ha enebarn, men....

Skrevet

men på kort regime så tar man vel ikke opp noe mer plass en et fryseforsøk vel? Man begynner jo på medisiner på første dag uansett.... hm..skal høre i Porsgrunn jeg....

hehe jeg har kjøpt søskenvogna allerede jeg, så må sette igang...hahaha

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Ja kan ikke kaste bort noe tid da nei :-)

Av en eller annen grunn tror jeg ikke det hadde vært noe problem å fått fryseforsøk, men tror de bare er litt range på Ullevål :-(

Skrevet

Jeg har en gutt på snart 10mnd som ble til ved ICSI. Hadde et normalt svangerskap. Litt bekkenplager og masse vann i kroppen på slutten, men det er det jo mange som får. Hadde også en veldig grei fødsel på ca. 5timer. Vi vil også prøve å få søsken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...