Pocoyoツ Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Vurderer å bytte min duo edge i en mindre/lettere vogn. Noen som har kjennskap til scooteren? Er den god/lett å trille? Hvordan er liggestillingen? Er det andre ting med den jeg bør være obs på?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Veldig god å trille.. Liten og lett, samtidig som den er robust.. Ikke flat liggestilling, men junior sover godt i den.. Kjempe fornøyd med den vogna!!! Eneste minus er den lille kurven under! Kunne godt vært større, men det går jo dårlig når det er liten vogn..
Ksenia & Anjem Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 Hadde den ja.. Super god vogn..veldig lett å trille..solid...barnet får sove i den hvilestillingen
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 Vi har den, og vi er knall fornøyde! Den er lett å trille og enkel å håndtere. Det er store hjul på den, så snø er ikke noe problem. Det er ikke full liggestilling, men den går ganske langt ned. Snuppa her sover i den uten problemer. Hvis det ikke er en liten baby du skal ha oppi den, så bør jo ikke det være noe problem. Vil absolutt anbefale den vogna!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå