Gå til innhold

Drit og dra altså.......! *#¤%4*#*"%

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var jeg tilbake her IGJEN.... Fikk bekreftet en SA igår. Var bare 5 uker, men trodde det ville gå bra denna gangen. ¤%#%¤#%##% (banner veldig veldig sjeldent)

Så nå har jeg ikke peiling på når neste ikm er, siden det er 37 dager fra første dag i siste mens, før SA-en. Skal jeg da regne det? Eller vanlig syklus som er på 29 dager????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ånei...så trist å høre!

da er det lov å banne, chiquita!!!

jeg tror jeg ville regnet vanlig 29-dagers syklus...ble vel litt kluss i den forrige, og testen var kanskje så sent positiv fordi det var noe unormalt...så kjipt;-(

skulle ikke vært lov 2 ganger på rad, altså!!!

*trøsteklem*

føler virkelig med deg...

Skrevet

Takk for det!

Dette hadde jeg virkelig ikke trodd gikk ann. Men hadde faktisk en følelse av at noe var galt denne gangen. Men tenkte kanskje det bare var p.g.a MA-en sist. Var et utrolig kort svangerskap, siden jeg ikke fikk positivt før fredagen,og begynte å blø søndagen. Men man rekker alikevel å tenke og "planlegge" så utrolig mye på så kort tid alikevel.

Hvordan går det med deg da??

Du er vel rundt El tider nå kanskje??

Skrevet

trist å høre, sender masse gode tanker til deg.

Skrevet

hei chiquita;-)

ja, her er det EL..tror det var igår, jeg tester jo ikke, men fy hvor jeg kjenner det;-0

har ikke spottet eller blødd en dråpe denne syklusen, så det er positivt..så nå er det venting..har ikke hatt så mye sex, men, det skulle vel holde;-)

kjenner jeg er super rolig denne pp, men det kan vel endre seg til neste uke...

håper kroppen din kommer i rute med en gang, da er det vel bare et par uker til EL, og alle gode ting må være 3!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...