Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Hva skal du kjøpe til din bedre halvdel til jul i år? ;-) Og hvor mye sånn ca bruker du på julvegave til han/henne til jul?
Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 I overkant tusenlappen. I år føder jeg rundt julaften så det er vel en liten julegave bare det og.. Få julegaver som slår den! Han er glad i ps3spill og sånn, så venter til litt nærmere jul og ser an hva han ønsker seg.. Sko er uansett kult å få da.. tursko, hverdagssko osv. Om man står helt fast.
MissBenz Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 En spillkonsoll, et par dvder, boxershorts, litt klær, bøker og parfyme. Nesten alt han ønsker seg. Pleier ikke å bruke mer enn 3000 kr, men i år blir det ca. 6000 kr.
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 Jeg ber han skrive ned en liste til meg av alt han ønsker seg. Han har som regel en del ønsker som gjør at jeg må troppe opp i spesial butikker for og få tak i. i fjord ønsket han seg pusseset til hagla og leirduekaster...det fikk han og så pleier jeg og gi han noen dvd er eller lignende;) Så jeg venter i stor spenning på årets liste..he, he;))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå